Cvrček to určitě nebude, spíš si nerozumí unašeče v dvojkovém bubnu, prostě správně do sebe někdy nesednou a tak šlapky projedou naprázdno. Bývá to závada velice zapeklitá, jde to nastartovat když se vyhmátne ta správná poloha kdy to do sebe zapadne, pakny si sednou a pak už to našlápnout jde, třeba několikrát za sebou a pak zas ne. Jinak z kopce to chytá, ale bývá to také zpočátku doprovázeno klapáním až boucháním, jízda pak už bývá naprosto bezproblémová, řazení OK. Nevím jestli se ti to projevuje takhle, ale pokud ano, tak upřímnou soustrast - já jsem to vyřešil až třetí sadou kompletu unašeč + pakny (dělaly to těžké i lehké). Ale nekupoval jsem to, měl jsem možnost průběžné výměny mezi několika stroji. Zajímavé je, že tatáž sada na jedné babče šla a na jiné ne a naopak. Možná to má něco společného i s určitou ovalitou řadicího bubnu, nevím (mastné určitě nebyly). Tímto volám do pohotovosti hlavní spojkové teoretiky - pokuste se vysvětlit příčinu.

PS: možná bychom to měli přesunout do sekce SPOJKY