
Dovolte aby som sa predstavil a pridal sa k hrdej komunite jazdiacej na tomto ocarujucom stroji

Volam sa Martin, som priamo z rodiska babetty (PB) a po dlhej dobe a tuzbe po 1stopom vozidle som sa konecne dopracoval k tej mojej. Teda, este nie je moja celkom, este ju musim vyplatit, ale to nic nemeni na tom, ze sme sa uz stihli celkom dobre zoznamit

Nieco k mojmu stroju...
Je to Babetta 210-000 - tak stoji na vyrobnom stitku. Sam sa neviem nejak dopatrat toho, kde sa vlastne narodila... vyroba bola celkom presunuta az v roku 1986 a ta moja bola vyrobena prave rok predtym, tak neviem co oznacit za jej rodisko, ale osobne sa priklanam k nazoru, ze vznikla v Kolarove/Rajci/Povazskej Bystrici... ale co je dolezite, z kvalitnych dielov a sikovnych ruk skusenych inzinierov a montaznikov. Mozno aj preto stale drzi od vyroby bez vacsej opravy alebo vymeny dielov (podla predosleho 1. majtela sa na nej nerobilo nic...) drzi uz 14 000km


Pred odovzdanim do mojich ruk sa na nej robila nejaka zakladna udrzba, predpokladam, aby jazdila, ale cim viac jazdim, tym odhalujem drobne nedostatky, mozno sposobene vekom, mozno mizernou starostlivostou... neviem, postupne zistim

Za posledny necely tyzden co parkuje u mna v pivnici (susedia zatial neprotestuju



Snad tolko, k strucnemu predstaveniu, verim, ze nebudem na toto forum casto prispievat kvoli porucham, ale radsej vyletmi a vylepseniami, ktorych par planujem

Prikladam aj par fotografii (z prveho jej pozovania pri krizi nad mestom), ako mozete vidiet, ma toho vela za sebou... kozemeticku stranku budem urcite riesit novym lakom... viac ma ale budu trapit mechanicke veci, aby bola motoricky OK a potom sa mozem hrat s pastelkami

A aby som nezabudol, rovno sa spytam na par detajlov, ktore som stihol postrehnut pocas prveho jazdenia...
1. vynechavanie pri +- 35-40km/h ... doslova (aj na plny plyn) vynechava... neviem ci to je zalezitost sviecky, alebo ineho faktora... sviecka je tam "nova" PAL N7.. pojde tam nieco lepsie hned ako obchod otvoria... po tuto rychlost akceleruje ukazkovo, spojky taktiez bez problemu, pri 35-40 drzi, vynechava a ked sa mi podari prehupnut cez 40 tak opat 45-55 taha krasne a drzi tah... tak neviem ci to je konstrukcna nedokonalost ako mi kamarat hovoril (s cim som sa neuspokojil) alebo zle nastavenie, ci zavada... snad mi niekto poradi

2. hrkotanie c.1 - takeho pliesku pri pastorku... neviem ci zavada, ale otravuje ma to... staci nieco dotiahnut alebo si to nevsimat?
3. hrkotanie c.2 - pri ubrati plynu, teda pocas tocenia motora zotrvacnostou, pri jazde pod plynom, alebo zrychlovani ticho... neviem ci spojky 2. rychlosti, rozoberiem, uvidim... nejake tipy?
4. mastna cierna sviecka - od "ujca opravara" nastavena bohatost na 1 otacku... pridal som na 1.5.. uvidime
viac mi teraz nenapada... budem sa snazit spravit taku mini GO... aby vsetko fungovalo OK
A na zaver sa chcem vas, clenov fora, spytat... kolki sme tu z PB a okolia. Verim, ze v takomto motocyklovom meste (aspon historicky) urcite nie som sam.


A tu je par fotiek
