Po nejakej tej odmlke pridávam nejaké nové info ohľadom mojej 207mičky.
Čo sa motora týka, po menšom zápasení sa mi ho podarilo nakomplet rozobrať, piest s valcom vyzerajú byť v poriadku (neviem podľa čoho posúdiť), na pieste vyrazené číslo 39 23. Ložiská a guferá sú zrelé na výmenu, no tu som sa zasekol pri vyberaní ložísk, akosi držia pevnejšie ako by som chcel

. spojky sa zdajú byť v poriadku, jedine pružinky mi prídu vyťahané.
Po skúmaní holého rámu som zistil, že jeden z predchádzajúcich majiteľov s ňou musel celkom slušne nabúrať, keďže zvar pri hrdle je prasknutý a uhol hrdla je kus iný (predný blatník bol bližšie k motoru ako býva normálne, taktiež blatník je preliačený od motora). Našťastie už mám zajednaný druhý rám (síce oranžový), čiže problém zčasti vyriešený.
Elektrika. Káble pozliepané izolačkou, použitá jedna farba káblu, čiže nasledovali kliešte a kompletné "vystrihnutie". Trochu ma zarazili žiarovky, ktoré boli v oboch svetlách. Predné 24V 21w, zadné 24v 5w. Žeby nižšie voltáže veľmi praskali? Každopádne rozmýšľam nad 12timi voltmi, led svetlom vzadu a ak by som mal nejaké watty navyše, chcel by som skúsiť zbastliť nejaký ten 5v výstup na nabíjanie mobilu,atď. To však ešte musím riadne premyslieť a preštudovať tu vaše poznatky, aby som sa náhodou nepúšťal do niečoho čo nemá zmysel.
To je na dnes asi všetko, ak sa s ňou ďalej pohnem (tie ložiská ma brzdia), určite dám vedieť.
Babetta 207-300, zatial na kompletku rozobratá.
20 rokov ja, 35 babetta (1980).