Ja nerikam ze to musis udelat

Je davam do placu svoje myslenky, kazdopadne ses dobrej ze ses do toho hned pustil!
U 210ky je problem ze na leve strane je rozbehovovej a startovaci buben. Pokud bys to chtel chtit ke krajnimu bubnu uz by to vylezalo moc boku a navic by to bylo podle me hodne namahany (myslim lozisko na klice), protoze uz by to trcelo moc do boku. Na prave strane by to nebylo marny pokud to plni funkci altiku, tak by se mohlo demontovat puvodni zapalovani a pouzit tohle. Pak sice trochu vyvstava problem v tom ze by se musel dodelat nejakej obvod s VN civkou na 12V, ale to by zase asi slo pouzit z nejakyho skutru. Nebo by se muselo puvodni zapalovani nechat a jen to pridelat tak jak mas ten rucni start, akorat prave je problem jestli se to umi tocit na druhou stranu? (mozna prehozeni uhliku, el. motorum zas tak moc nerozumim).