Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod ronin10 » čtv led 08, 2015 8:22:55

možná by to chtělo nějaký banner či to více zviditelnit na stránkách tu Pavlovu příručku ,rozhodně se hodí a člověk nemusí hledat po xxx stránkách svůj problém s motorem,každopadně atipické poruchy jsou také v podstatě by mohli být napsané v příručce ale ne každý si to přečte stejně či si to nepřeloží ten význam poruchy a tak hledá dál a přitom to je v příručce :D
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod Pavel » čtv led 08, 2015 10:19:01

Azor: to nejsou atypické závady, ale úplně normální 2 poruchy. Je důležité je ale umět přesně rozlišit a nebrat je jako jednu závadu.
San3596 popsal:
1) vynechávání motoru během jízdy
2) zaseklý plyn při ubrání plynu

ad 1)problém popisuje příručka v sekci C-vynechává motor
přesně bod C2 (odkaz na A7 až A24) Zaměřil bych se hlavně na A15,A16,A17

San nenapsal, kde mu Babetta stojí. Jestli venku na mokru, ve vlhku, tak bych mrkl ještě na
C4, C5

ad 2) problém popisuje přiručka v sekci B-malý výkon
B11,B13
mkrnul bych, zda se vrací šoupátko zpět při přidání a ubrání plynu
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod san3596 » čtv led 08, 2015 15:30:52

Pavel píše:Azor: to nejsou atypické závady, ale úplně normální 2 poruchy. Je důležité je ale umět přesně rozlišit a nebrat je jako jednu závadu.
San3596 popsal:
1) vynechávání motoru během jízdy
2) zaseklý plyn při ubrání plynu

ad 1)problém popisuje příručka v sekci C-vynechává motor
přesně bod C2 (odkaz na A7 až A24) Zaměřil bych se hlavně na A15,A16,A17

San nenapsal, kde mu Babetta stojí. Jestli venku na mokru, ve vlhku, tak bych mrkl ještě na
C4, C5

ad 2) problém popisuje přiručka v sekci B-malý výkon
B11,B13
mkrnul bych, zda se vrací šoupátko zpět při přidání a ubrání plynu

pavlíku už jsem napsal že plyn se nějak záhadně opravil že funguje potom se mi tam strašně rychle házela dvojka tak jsem to zas dal do garaze a potom prisel a zase to fungovalo .... mě tak připadne že se jí jede jen když se chce ...
a četl jsem si celou příručku ale já mám radši staré dobré lidské slovo ...
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod Pavel » čtv led 08, 2015 16:33:05

Toho příspěvku o záhadném opravení plynu jsem si nevšiml.

U Babetty je to asi tak, že trpí, když se na ni nejezdí. Díly uvnitř zkorodují a pak vykazuje Babetta různé zajímavé pseudoporuchy, ale ve skutečnosti to chce jen pořádně zajet a zase si to sedne po párset km.

Pokud byla Babetta od někoho zakoupena, tak pak se musí většinou najezdit tak 2000km, než se vychytají všechny drobné poruchy. Nejlépe raději udělat automaticky u každé repas klikovky pro jistotu, ať se nevysype ojniční ložisko (nejčastější porucha na Babettě).
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod san3596 » čtv led 08, 2015 19:48:32

Pavel píše:Toho příspěvku o záhadném opravení plynu jsem si nevšiml.

U Babetty je to asi tak, že trpí, když se na ni nejezdí. Díly uvnitř zkorodují a pak vykazuje Babetta různé zajímavé pseudoporuchy, ale ve skutečnosti to chce jen pořádně zajet a zase si to sedne po párset km.

Pokud byla Babetta od někoho zakoupena, tak pak se musí většinou najezdit tak 2000km, než se vychytají všechny drobné poruchy. Nejlépe raději udělat automaticky u každé repas klikovky pro jistotu, ať se nevysype ojniční ložisko (nejčastější porucha na Babettě).

mě je 16 zatím peníze na to nemám a papíry taky ne takže zajet to pár set km asi nepujde :D, ale jak říkáš je to divný, ale vyměním celou dvojku protože tam chybí kryt a další věci a já radši budu s novou a ano je před "chvilkou" kupovaná
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod Pavel » pát led 09, 2015 8:24:39

Pozor na výměnu dílů dvojky, abys nebyl spíš zklamán. Rozhodně původní díly nevyhazuj.
Pokud to chceš měnit, objednej si z firmy motomax všechny komponenty, jinak ti neručím, že ti to bude správně fungovat.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod san3596 » pát led 09, 2015 15:27:03

Pavel píše:Pozor na výměnu dílů dvojky, abys nebyl spíš zklamán. Rozhodně původní díly nevyhazuj.
Pokud to chceš měnit, objednej si z firmy motomax všechny komponenty, jinak ti neručím, že ti to bude správně fungovat.

oukej díky :)
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod san3596 » sob led 10, 2015 10:21:25

Hele klucí dneska jsem sundával hlavu a trošku mě zděsil pístek ale řekl jsem si že ji tam vrátím a zase to nastartuji ale jako mile jsem ji tam dal a dotáhl a chtěl nastartovat tak jsem zjistil že mám nějak uvolnění válec/hlavu ale přitom to vypadá že je to dostatečně přitáhle ....
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod tuningrob » sob led 10, 2015 10:35:39

Tak uvolněnou nebo dotáhlou ? :D Podle čeho soudíš že je volná ?
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod san3596 » sob led 10, 2015 13:14:08

Podle zvuku když to chci nastartovat a taky podle toho že když někdo šlápne a držím ruku na válci a hlavě tak cítím tlak a vzduch jak mi naráží na ruku
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod ronin10 » sob led 10, 2015 15:20:15

kup si zrepasovaný motor a máš klid
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod tuningrob » sob led 10, 2015 15:27:08

Radši zadřený motor za levno než repasovaný za draho.

Když citíš, že podfukuje, tak je to jasné. Podívej se na dosedací plochu na hlavě, zda není skřípnutá špatným dotažením. Mě pomohlo použití toho plechováné těsnícího kroužku a hlavně správně dotahovat. Očisti závity a lehce do kříže.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod san3596 » pon led 19, 2015 21:28:27

Tak jsem sundal hlavu nejdřív mě to zděsilo protože jsem vytáhl 3 ze 4 šteftů se zarezlou matkou a ten poslední musel násilně nahýbáním hlavy a postupném odtahování sundat, protože tam byl stržený závit no nic povedlo se ale pak jsem se podíval na pístek a zase jsem se zděsil, ale hned jsem ho vyčistil benzínem a carbon šel do pryč takže zděšení opadlo tak jsem udělal nový šteft dal ho tam nasadil vše jak má být a pokračoval dál takže jsem vyčistil karbec kolínko dal zase vše z5 a zkusil nastartovat - nic .... akorát divný netěsnící zvuk (nevím čeho) tak jsem to zase sundal zkontroloval - nic .... tak zase jsem to smontoval a zkusil nastartovat - nic ....-_- tak jsem se na to vysral sundal jen hlavu trošku vyčistil a zase nasadil po cca 20 min. - CHYTLA JOOO!!! ale nadšení opadlo pořád divný zvuk tak jsem se nasral a zkusil jet - nic žádný tah a ani výkon tak jsem zastavil na místě hodil na stojan zkusil přidat - přidal se ale pořád divný zvuk jako kdyby člověk měl díru ve výfuku, ale stejně žádná díra ve výfuku takže to nepřipadlo v úvahu tak jsem ji tam nechal chvíli běžet a vyděl jak jde pára nebo kouř nevím jak tomu říkat od motoru tak jsem to okamžitě zdechl výsledek divný smrad vysoce zahřátý motor a žádný tah tak jsem se dneska na to vykašlal a šel domů a chci se zeptat neví někdo čím to může být ????
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod ridchey » pon led 19, 2015 21:49:07

hm,neco je spatne,a muselo by se to videt.
co vsechno jsi mel sundane, a daval zpatky.
benzin mas doufam namichany s olejem.
taky mne napadlo,jestli nemas nahodu zkrivenou hlavu - jestli ji nekdo treba uz pred tebou nedorval a nenatahl. Takova uz nebude jen tak tesnit,musela by se prebrousit.
gufera na klikovce,jestli jsou OK,
jestli dobre tesni spoje kolene karbecu jak na motoru,tak u karbecu a nesaje tak falesny vzduch,
rotor-magnet, jestli jsi mel sundany a jestli je dany spravne-je tam pero, ktere urcuje spravnou polohu na klice.
jestli mas dobre pritazeny altik-stator a jestli ti treba nechyta rotor o civky,
spojky,nekde nedrhnou.... je toho moc....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babeta 210 divný plyn a celkově vše

Příspěvekod san3596 » úte led 20, 2015 7:10:23

ridchey píše:hm,neco je spatne,a muselo by se to videt.
co vsechno jsi mel sundane, a daval zpatky.
benzin mas doufam namichany s olejem.
taky mne napadlo,jestli nemas nahodu zkrivenou hlavu - jestli ji nekdo treba uz pred tebou nedorval a nenatahl. Takova uz nebude jen tak tesnit,musela by se prebrousit.
gufera na klikovce,jestli jsou OK,
jestli dobre tesni spoje kolene karbecu jak na motoru,tak u karbecu a nesaje tak falesny vzduch,
rotor-magnet, jestli jsi mel sundany a jestli je dany spravne-je tam pero, ktere urcuje spravnou polohu na klice.
jestli mas dobre pritazeny altik-stator a jestli ti treba nechyta rotor o civky,
spojky,nekde nedrhnou.... je toho moc....


hele typoval bych že to je ta hlava a měl jsem sundaný válec a hlavy
jak poznám že je zkřivená ?
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron