od ridchey » čtv úno 05, 2015 19:57:12
co se tyce drhnuti , tak muze byt nekolik moznosti.
kdyz pominu moznost nedostatecneho zasunuti lozisek do naboje-a tudiz vnitrni rozperka je jakoby mala a pri utahnuti kola se klece a vnitrni krouzky lozisek stahuji k sobe,zpusobujic neplechu,
tak je tu jeste moznost drhnuti pruzin stahujicich brzdove celisti k sobe o vnitrni naboj bubnu...pomuze je otocit zobacky na druhou stranu-nekdy
a taky je tu moznost,taky uz to znam,ze po utazeni kola drhnul o buben na vnejsim prumeru v tom prachovkovem zlabku brzdovy stit...pomohlo mirne odbrouseni lemu stitu po obvodu.(dalo by se to resit tenkou podlozkou mezi loziskem a stitem,ale kdo by se s tim pri skladani drbal)
jo,a v pripade predniho kola,jeste je dobre dostatecne namazat vazelinou prevod na tachometr,tahle udrzba se dost podcenuje a nahonove ozubene kolecka uz v obchode nekoupite.....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
