od Pavel » sob kvě 09, 2015 21:33:01
Ten šroub bohatosti směsi je tam úplně na nic, může být zašroubovaný, jak chce, ale na chod motoru v pracovních otáčkách to nemá vliv. Nastavuje se s ním jen volnoběh a na něj se nejezdí. Volnoběžný systém se už může zanedbat od otáček 2500 a víc.
Proto si myslím, že je problém jinde. Zkusil bych experimentovat se sítkem sání, podíval bych se, na jaké pozici je pojistka jehly. Některé motory vyžadují 3.zářez, i když standard je 2.zářez. Také záleží, zda tam jsou ještě origo komponenty. Např. taková emulzní trubice neoriginál dokáže udělat pěknou paseku. Také bych zkusil nastavit správnou hladinu paliva (ne dle popisu v literatuře na vrch emulzní trubice) přímo zjistit, kdy ventil zavírá v nádobě s benzínem. Bylo to zde na fóru už kdysi probírané.
Je to docela opruz, mě taky někdy trvá týden, než tu Babettu přiměju k poslušnosti.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
