
Pavel píše:Zdravím pánové. Prohlédl jsem si toto diskuzní téma a musím říct, že podle mě je nějaký teploměr na vzduchem chlazeném motoru úplně zbytečný. Jezdím běžně projížďky 200km a víc a s teplotou jsem tedy nikdy za celý svůj život neměl problém a to jezdím na 3 Babettách a spravuju lidem desítky dalších. Pokud jedete, tak se žebra motoru vždy uchladí pod 150 stupňů a když už je motor opravdu hodně zahřátý, tak ucítíte, že táhne míň a že je třeba na chvíli trochu zvolnit tempo a netočit pořád plný plyn. Na to nepotřebuju teploměr. Když se v motoru něco má porouchat, tak to jsou z 90% vždy ložiska na klice. Takže spíš bych ssebou na delší cesty vozil těsnění karterů, půlící přípravek, stahovák ložisek, zapalovač, gumové kladívko, náhradní kliku a sadu SKF ložisekPak můžete jet klidně na cestu kolem světa
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků