Tak přidávám fotku mého úlovku, je celkem v pěknym stavu, lak sem tam drblej, klasika.
Co udělám jako první, tak hodím pryč ty domino páčky, nechápu jak s tím může někdo jezdit. Když jsem se na ni svezl, tak mi pořád připadalo, že sedím vysoko vůči řídítkům, nakonec jsem zjistil, že jsou na ní kratší řídítka, myslel jsem že už v tomhle roce (1993) se montovaly vysoky řídítka. Dám i vyšší řídítka s dírkama pro chcípák a klakson. Uvažoval jsem, že bych si dal na mou první olejovy tlumiče, tahle je má, ale zdají se mi strašně tvrdy a to je mám nastaveny měko. Takže u své zůstanu u klasiky. Jinak jak jsem psal, dopředu 14 zuby kolečko, a popř.zkrátit koleno, novej filtr vzduchu, převoďák a taky se podívám jestli nemá plastovej buben spojky

Díval jsem se na netu na VIN kód a na jedněch stránkách mě to napsalo, že byla vyrobena v Kolárově a na druhejch že v PB, je to 93 ročník, tak je to jasny, ale na štítku je taky PB. Možná měli nadělany dopředu štítky
