Zima na krku a zašperovan diferák na knyplkáře:-D

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Zima na krku a zašperovan diferák na knyplkáře:-D

Příspěvekod mr.fahrad » sob říj 24, 2015 23:15:42

Zdravím kluci zima klepe na dveře. Tříkolka je trošek odstrojená... Přední blatník a kaslík nad karbecem je už new z plechu tedka je ve výrobě zadní blatník. Takže tříkolk je odlehřená a připravená na zimní drift párty:-D. Diferák je stažen takže kuličkovej diferák vyřazen.

Ale tedka z vážnějšího soudku. Sehnal jsem polomotor takže tedka budu půlit motor a vyřešit konečně řazení a pochybné zvuky z převodovky. a když v tom budu rád bych se trošek kouknul na slícování kanálů s blokem. A třeba je i trošku zvětšit ale na internetu je spousta nákresů vložek ale nevim co je přijatelné a coje odpad. Máte někdo radu nebo vlastní nákres o kolik zvětšit aby vše fungovalo a neprotejkal jen benzín do vejfuku:-D. Nechci tahat z motoru 100 konů ale malé oživení by nebylo zlé..

Plánované upravy:
zvětšení vejfuk kanálů a hlavně vyleštění (plus mínus trošku doladit ku kolenu)
Trošku obnažit přepouštěcí kanály v hliníkovém plašti. nejde snad o nějaké mordování ale spíše o vyleštění (možná ubrat trošek hliníku)
vyleštit sací kanál(od karbecu) .....
Přiložit válac na blok a slícovat a doleštit kanály.
Možná trošku snížit paličku:-d ale to už je až moc vela zásah( zda ho zvládnu na mém soustruhu..) navíc bude trpět klika
karbec zatim nechám origo( do budoucna z pio )
Spojkovej mechanizmus bych rád zachov s těžkejma 2kovejma čelistma. Maximálně misky na 1 a 2 ku trošku ordvtat (ale to je hudba 30 století)
vejfuk chci zachovat origo... Ale rád bych ho vykuchal doadil upravil viz nějaké typy
Do budoucna bych rád zkusil zkonstruovat zápalko s elektronicky řízenym předstihem. Nějaké konstrukce jsem viděl jen doladit a babetu předělat na 12v rozvod

Závěrem nechci na první pohled motor nějak upravovat nebo do něj zasahovat. Protože tříkolka až bude ve 100% stavu bude stát zřejmě v muzeum. Takže nebude sloužit k běžnému provozu proto nechci blbnout s katbecem delto... hlavy nehlavy... prostě aby to bylo na pohlet origo a trošku tomu posílit srdíško aby to jelo cca 60km/h při dnešních cca 40-45 km za hodimu je to boj:-D, ale i tak krásnej:-D.

Prosím všeci co mají zkušenost s kanálama, leštěnim, kompresema, vejfukama a zápalkama poradte budu jen rád.
mr.fahrad
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 86
Registrován: pon dub 20, 2015 2:46:50

Re: Zima na krku a zašperovan diferák na knyplkáře:-D

Příspěvekod Droopi » sob lis 14, 2015 8:30:09

Člověče, jestli má stát jednou v muzeu, tak tam nedávej žádnej karbec z pionýra a nech to všechno origo :D Slícování bloku s válcem není na škodu, nějaké zvětšování a prohlubování přepoušťáků ale bez dalších úprav podle mne nepřinese nějaký výraznější výsledek. To už pak můžeš dělat i jiné časování, zvětšení sání a výfuku + časování. No ale jestli se nudíš a dotáhneš to do finále..proč ne ;)
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron