Nechce naskočit a přeřadit na dvojku....

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Nechce naskočit a přeřadit na dvojku....

Příspěvekod fotograf » čtv srp 07, 2008 22:04:56

Zdravím, Když ji vytáhnu zkouším nakopnout tak nejde někdy jako by vůbec nemela koncentraci a vubec by se s tím nedelo jako by bylo přepnuto na šlapání. Zkouším to nakopnout z kopce ale to musím už fakt hodne moc šlapat a apk naskočí. vyjednu s ní na cestu a dojede na 30Km/h ale nepřeřadi už na dvojku a ještě k tomu má takový divný zvuk. nemohlo by to být tím že např. není nějak dobře utěsněný výfuk a že to nemá ten správný tah??? i když při tom startování to je blbost... Každopádně díky moc za rady.
fotograf
Začátečník...
 
Příspěvky: 7
Registrován: pon dub 28, 2008 22:08:42

Příspěvekod Starec » pát srp 08, 2008 2:02:36

Skús si preštudovať všetko o spojkách, máš mastné alebo zodraté radiace čeľuste, tie čo sú v tom veľkom ozubenom bubne.
Naposledy upravil Starec dne ned srp 10, 2008 9:58:21, celkově upraveno 1
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod LADAIII » sob srp 09, 2008 18:59:54

na 80% to budou dvojkove celisti, mastne, sjete,nejspis ale mastne.
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno

Příspěvekod Starec » ned srp 10, 2008 9:57:27

LADAIII: dvojkové čeľuste je nesprávny názov, správne má byť radiaca čeľusť, po vašom žadíci čelisť. Sorry ale mrkni si: http://www.babettron1.sk/6.JPG položku č. 19
Je to trocha blbé, že ja píšem po Slovensky, ale aspoň sa snažím uvádzať názvy ako sú uvedené v dostupných katalogoch. Je to výhoda, lebo aj lajk, ak to vyhľadá a preštuduje, tak vie o čo sa jedná. No ale ak bude hľadať dvojkové alebo jedničkové čeľuste, tak to asi sotva nájde a bude z toho hotový blb.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod LADAIII » pon srp 11, 2008 22:01:28

Starec: jenze ja uz to mam tak zazite :) Ted to sice mam v hlave,ale za par dni az budu neco psat,tak to zase bude "dvojka" a basta..
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno

Příspěvekod Starec » úte srp 12, 2008 19:11:30

LADAIII: máš pravdu, zvyk je železná košeľa, ale nie každý to musí chápať, však a basta.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod fotograf » pon srp 25, 2008 20:04:01

těmi čelistmi máte namysli tohle??? http://www.mopedy.com/Images/nahledy/babeta/B015.jpg
fotograf
Začátečník...
 
Příspěvky: 7
Registrován: pon dub 28, 2008 22:08:42

Příspěvekod Ajo » úte srp 26, 2008 8:28:35

fotograf: to sú štartovacie čeľuste toto sú riadiace "dvojkové" čeľuste na ľahkú spojku: http://www.mopedy.com/Images/nahledy/babeta/B019.jpg a tu sú na ťažkú spojku: http://www.mopedy.com/Images/nahledy/babeta/B021.jpg no mám pocit že tie ťažké riadiace čeľuste boli na starších babettách kúp si také čeľuste ako tam máš teraz
Uživatelský avatar
Ajo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 183
Registrován: sob črc 26, 2008 10:37:00
Bydliště: Slovensko

motor-dvojka

Příspěvekod milan travnicek » ned říj 12, 2008 17:49:29

Pomoc- už si nevím rady. Motor skvěle jede,na jedničku skoro třicet ale nepřeředí ani když ji peru y kopce.Dal jsem tam nové čelisti-dvojkové,nový unašeč malýivelký,celý jsem to odmastil,nalil nový olej do převodovky ale ani snaha.Už to asi zabalím a odvezu do servisu..... Jesli můžete-poradte.Díky MILAN
milan travnicek
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned říj 12, 2008 17:33:39

Příspěvekod Starec » pon říj 13, 2008 5:46:50

milan travnicek: nestačí vymeniť to čo si menil, ale ešte aj gufero a tesniací krúžok. Ty to odmastíš, poskladáš a o chvíľu to môže byť znova mastné. Vymeň ešte to gufero v ozubenom bubne a daj nový tesniací krúžok na oske. ( nie gumičku z vodovodu) Ak to potom ani tak nebude radiť, tak je v háji voľnobežka (predlohová hriadeľ) v prevodovke. Ak sa na to necítiš sám, tak potom ten servis.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

motor-řazení

Příspěvekod milan travnicek » pon říj 13, 2008 10:59:32

Díky za radu ale guferem to neteče-asi to bude ta volnoběžka Babetu jsem koupil starší ,mám ji 2měsíce a od začátku řazení zlobilo-nejdříve dlouho přeřazovala ,potom začala dvojka prokluzovat do kopce,potom klouzala i na rovině a po mojí OPRAVĚ už neřadí vůbec. Zkusím ještě tu volnoběžku apak se uvidí... Ahojte všeci Milan
milan travnicek
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned říj 12, 2008 17:33:39


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 16 návštevníků