Aj ja som to čítal, ale keby chceli predávať olejové čerpadlá, tak by určite nezavádzali. Rovno by tam napísali, že to je olejové čerpadlo. Ale nie je.
Ja si myslím, že hlava valca mohla byť prevŕtaná na mieste, kde bol voľakedy dekompresor, tam by bola vstrekovacia dýza, ktorá by do stlačeného vzduchu, vstrekla palivo pod tlakom, až vtedy, keď sú všetky prepúštiacie otvory uzatvorené. Takže ja si myslím, že mohlo ísť o tzv. GDI. Priame vstrekovanie benzínu do spaľovacej komory. Určite tu boľa, taká myšlienka, predávať to zahraničným zákazníkom, ktorý chceli niečo výkonnejšie.
Technicky by sa to dalo zrealizovať. Samozrejme by to potrebovalo to olejové čerpadlo.
PS: Napísal som správu do Kolárova(moped-slovakia s.r.o.) ohľadom toho čerpadla, tak som zvedavý čo mi napíšu. :

Tak dneska idem do Kolárova(dal som si vycentrovať koleso) a spýtam sa na to vstrekovacie čerpadlo. Som zvedavý.
