Při vyších otáčkach jakoby došel benzín

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Při vyších otáčkach jakoby došel benzín

Příspěvekod Maras » čtv srp 14, 2008 10:41:39

zdravím odborníky ba babety,potřebuji poradit:když jedu tak při vyšší rychlosti jako by mi došel benzín a zase při pomalé rychlosti se to rozjede a tak pořád dokola...do karbecu benzínu teče dost,karbec asi 100x vyčištěný ,kohoutek na nádrži vypucovaný sítko v nádrži nové, svíčka nová ,výfuk vypálený a vyčistěný ,koleno výfuku nové, při proměřování ohmmetrem dle návodu na netu jsem zjistil ,že zapalovací pól(cívka) na statoru by měla mít hodnotu 220 ohmu +/- 10 ohmu ,ale já jsem naměřil 1356 ohmu (měřeno taky přímo na civce)!! Tak jsem to přeměřoval i na kámošově babetě a ten to měl v poho 227 ohmu.Tak jsem koupil novou cívku kde mi nabídl dva druhy jednu širší (větší) a menší (miň plíšku),tak jsem vzal takovou co tam byla namontovaná, doma jsem ji proměřil a ta nová cívka má podobnou hodnotu 1327 ohmu!! Dneska z práce se stavím do toho obchodu a skusím proměřit i tu menší a uvidím jinak nevíte kde by mohla bejt závada ?!!!! :cry:
Uživatelský avatar
Maras
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 15
Registrován: čtv srp 14, 2008 8:34:37
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Maras » čtv srp 14, 2008 11:49:55

....teď jsem zjistil na foru od starce- http://www.babettron1.sk/forum/viewtopic.php?t=473 -, tam píše ,že na bratrancová 210 je tenčí zapalovací cívka..možná to opravdu bude tou jinou cívkou... :shock: uvidím a dám vědět !!!!
Uživatelský avatar
Maras
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 15
Registrován: čtv srp 14, 2008 8:34:37
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Jenda » čtv srp 14, 2008 16:25:18

Může to bejt, že zapalování nestíhá. Pokud má snahu chcípat při vysokých otáčkách a ztrácet výkon, neškodí i prohlédnout hlavní trysku a plovákový ventil. Někdy je to taky tím. Obojí /elektrika, kabrbec/ je možný.
Tedy vyčistit, pokud zapalování, taky by bylo dobrý je nahradit novým integrovaným. Občas se dostane i ta hranatá verze. To je dobrý, většinou vyhoví. Kulatý nebrat, bylop prej špatný a poruchový. Někdy je taky jádrem problému svíčka, chce to prostě hledat.
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod Starec » čtv srp 14, 2008 21:11:18

Maras: čím si meral ten pol doma a potom u kamaráta, tím istým ohmetrom? Ja by som ti skôr odporúčal nastaviť hladinu v karburátore, odhadujem na to, že tam bude chyba. No a ako dopadneš s tou cievkou to napíš, aj mňa zaujíma ako to, že sú tam také rozdieli. Veď ak by cievka mala miesto 220 až 1356 ohmu, tak by ti to vôbec nešlo ani nahodiť, nie to ešte jazdiť. :roll:
Naposledy upravil Starec dne ned srp 17, 2008 18:44:32, celkově upraveno 1
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod Maras » pát srp 15, 2008 7:37:27

zdravím.
pol jsem měřil stejným ohmmetrem,ale chyba byla ,že jsem se napodíval na jeho cívku,neoddělal jsem dekl abych se přesvědčil jestli to mám stejné jako kámoš,nakopnout to šlo právě úplně bez problému.Když jsem kupoval babetu od známeho tak mě nenapadlo ,že tam dají zapal.pol z babety 207 (je větší ,širší), asi koupil to co mu dal prodavač a potom to tak blblo při vysokých otáčkách-rychlosti, nestihal asi ten zapalovací pol dávat přes ten odpor (1356ohmu)tolik impulsu :x
Tak jsem včera vyměnil v obchodě tu velkou cívku za malou a pánove :D :D jede jak jawasaki ,vše šlape jak hodinky 8) .
děkuji tomuto foru :D
Všem moc děkuji za pomoc :D :D :D :D
A taky webu od Starce http://www.babettron1.sk/forum/viewtopic.php?t=473 kde jsem našel právě tu moji závadu :D :D
zvlášť děkuji co mi odpověděli: Starcovi a Jendovi :) :D :D
Uživatelský avatar
Maras
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 15
Registrován: čtv srp 14, 2008 8:34:37
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Starec » pát srp 15, 2008 19:06:25

Maras: som rád, že sme ti pomohli, ale v tvojho posledného príspevku tak trocha razí irónia, ako by si sa už s nami lúčil. Dúfam, že sa mi to len zdá a budeš tu ako doma, no možná aj ti sem tam niekomu pomôžeš, no nie.
Ešte tak na dôvažok, zapaľovací pól, alebo cievka z 207 a 210 majú mať tie isté hodnoty. To nezáleží akú majú šírku. Pravdepodobne tam nastalo k dákej výmene. Skús porožmýšľať.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod milda » pát srp 15, 2008 22:02:00

Zapalovací pól, tedy ta cívka v alternátoru co napájí zapalování (neplést s indukčkou nebo JTZ) v žádném případě nemůže mít přes 1300 ohmů. Má pár set závitů v mědi, to nemůže mít tak velký odpor. Na té tvojí byl asi studený spoj na jednom z konců, nebo přeoxidovaný. Úplně se to nepřeruší ale má to pak takhle vysoký odpor. Jsem rád že už ti babča frčí 8)
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Příspěvekod Maras » pát srp 15, 2008 22:43:42

Starec:V žádnem případě se neloučím a určitě v každou volnou chvíli tady na foru budu a pokud budu vědět tak se pokusím poradit :D
Milda: opravdu zapalovací pol na statoru měl 1356 ohmu a jak jsem byl kupovat nový tak mi prodavač nabídl dva druhy zapalovacích polu jelikož jsem si myslel ,že ho mám vadný tak jsem koupil tu samou velikost ,tzn.:vetší ....ale chyba lávky měl jsem koupit ten menčí ,naštěstí to v obchodě vyměnili protože i ten nový zap.pol měl 1327 ohmu :lol:
tak zatím dobrou noc :lol:
Uživatelský avatar
Maras
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 15
Registrován: čtv srp 14, 2008 8:34:37
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Starec » sob srp 16, 2008 2:39:14

Ako rozmýšľam tak rozmýšľam, až sa mi z kečky parí, ale mohlo tam dôjsť jedine k zámene starým majiteľom,že miesto zapaľovacej tam dal niečo iné a podľa tej si aj ty tu novú kupoval a preto to v ohmoh nesedelo. Ešte raz, či je menšia a má viac závitov z tenšieho drôtu, alebo väčšia a má menej závitov z hrubšieho drôtu, no musí! mať tích 220 +/-10 Ohm.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod IGI » sob srp 16, 2008 3:22:51

Starec: kua, ako keby si nevedel, ako to chodi s druhovyrobou... Cinan kdesi v riti vyraba nejake cievky, priekupnik potom kukne, ze sa to "podoba" na babettove, dovozca to nazve "original babetta" a uz mas presne pasujuci diel... Ta cievka moze mat kludne akykolvek odpor. Druha vec je, ze to nemusi byt cievka na babettu, hoci to je tak znacene.

To, co tvrdi milda je tiez realne, ale zase to odporuje tej teoriji o novej cievke s rovnakym odporom. No nic Marasi, hlavne ze babca fachci, vsak :lol: ?

PS: Poziciavam si Starcovo OK :lol: :lol: :lol:
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod Maras » ned srp 17, 2008 14:03:15

zdraví pánové.
Jestli nebude zitra pršet, tak testnu Babetku do práce cca 20km.Cítím v kostech ,že pojede v poho... .
Možná bude ta stará cívka z fichtla nebo z nějaké jiné moto....zkusím pozjišťovat na netu ,která motorka má zap. pol 1356ohmu.
Pokud něco zjistíte vy ...pánové ,dejte vědět ať příjdeme na kloub té cívce :D
Uživatelský avatar
Maras
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 15
Registrován: čtv srp 14, 2008 8:34:37
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Starec » ned srp 17, 2008 18:43:11

Maras: skús si premerať niektorú elekt.cievku, mám dojem, že je to jedna z nich.

IGI: od Starca si nič nepožičiavaj, bo čo požičiaš treba vrátiť. No ak už tak veľmi chceš tak predám, mám v rezerve ešte v sekretári zopár kusov. OK. :wink:
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod Maras » stř srp 20, 2008 10:48:50

zdravím
tak test dopadl velmi dobře :D
akorát jsem už raději natankoval benzín 95 a olej Castrot 2T, jede teď klidněji a lépe drží otáčky...teď je to O.K. 8)
Uživatelský avatar
Maras
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 15
Registrován: čtv srp 14, 2008 8:34:37
Bydliště: Havířov

Příspěvekod IGI » stř srp 20, 2008 19:33:12

Starec: dakedy sadnem do auta a ideme na pivo, snad ti to tak vratim...

Ale inac mam "konecne" aj ja problemy s babettou, cochvila to tu popisem a poprosim vas, pani, o radu :roll:
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod Starec » pát srp 22, 2008 6:25:44

IGI: OK-OK-OK
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků