Ten šroub v podstatě škrtí komůrku, která přisává vzduch pro volnoběžnou trysku. Když šroub zašroubováte, škrtíte vzduch do trysky a tím pádem jde do motoru z volnoběžné trysky bohatší směs. Jakmile ale zdvihnete šoupátko, začne se výrazně projevovat tvar jehly, emulzní trubice a hlavní tryska a volnoběžná je oproti tomu úplné nic.
Další dotaz. Trysky vyrabí třeba Motomax. Sám jsem si koupil postupku trysek po krocích 2-5 od cca od 55 do cca 75. Tryska stojí cca 15Kč, takže to není nic drahého. Případně pro fajnšmekry můžu doporučit výstružník a měrku, v setu se to tam prodává za 1500Kč a můžete si vyrobit trysku, jakou chcete

Další dotaz. Když vám falešně přisává vzduch někde, tak se směs ochuzuje. Když je chudá směs, barva svíčky je čím dál víc světlejší. Když je svíčka černá, tak je buď bohatá směs nebo to špatně spaluje (hází jiskru). Pokud dáte ruku do ohně, že je zapalování ok, tak pak příčinou černé svíčky je přílišné škrcení sání nebo příliš velká tryska. Zkuste třeba odstranit drátěnku z filtru sání. Pokud ani toto nepomůže, je třeba zkusit dát trysku o 2-5 nižší, vyčistit kartáčem svíčku, zase se projet (stačí 1km) a podívat se, jakou to má barvu, až se dostanete na úplně krásně cihlově zabarvenou barvu. Někteří lidé mi řekli, že jim to udělalo cihlovku až na trysku cca 58. Niž bych už nešel, protože standardně karbec má 63 trysku v origu. Nenechávejte dlouho Babettu na volnoběh, jinak se samozřemě projeví špatné nastavení bohatosti směsi na volnoběh, pokud máte šroub ledabyle nastavený.
3L na origo babettu je už moc. Příčinou velké spotřeby může být i špatně nastavená hladina paliva v karburátoru. To bych také proměřil na správnou hladinu viewtopic.php?f=4&t=2689&hilit=nastaven%C3%AD+hladiny+karbur%C3%A1toru#p27453