Tak jsem se také pustil do ručního startu, už mě štvalo stále rovnat ohnutou kliku šlapadel, ono převést sílu z šlapek přes dva řetězy, 2 spojky a další převody na motor, to chce pořádnej záběr, zvlášť když dvojková spojka nemaká ideálně. Zaujal mě set nabízený na Aliexpressu za 7,75 euro (doprava zdarma) a to zejména jeho jednoduchostí. Miska s ozuby je velmi lehká, bez jakýchkoliv serepetiček, takže nezatěžuje zejména nevyvážeností rotor magneta, kam jsem to přidělal a také není toto provedení příliš háklivé na dodržení přesné souososti. Protože už se nedostanu k soustruhu, abych si vytočil nový speciální šroub rotoru magneta, přikápl jsem na tu misku 2 krátké šteftíky, které zapadají do prohlubní vyvrtaných v rotoru a celek jsem stáhl obyčejným delším šroubem (funguje to OK). Dál jsem z plechu 2,5 mm elektrikou svařil nový kryt magneta (místo toho plastového) a umístil tam ten protikus se startovacím lankem. Možná by stačilo přidělat to na pomocný plech jen přes rozpěrné trubičky, ale s novým krytem je to stabilnější. Výsledek je super, za lanko stačí zatáhnout, nemusí se nijak moc škubat, a motor blafne.
Akorát musím přidat jedno varování - při studeném motoru je to bez problému, ale sranda přichází při startu teplého motoru, když je třeba otevřít plyn naplno. Jednou rukou přidáte plyn a druhou zatáhnete za lanko, načež bába se zběsile rozběhne

(taktak že jsem si nerozbil hubu, udržel jsem ji, ale jednou nohou jsem balanc vyrovnal až v příkopu plném bahna, které mi sundalo sandál z nohy - hrabal jsem se pak v tom bahně po lokty

). Takže při ohřátém motoru důrazně doporučuju startovat na stojánku.



