1) E-cislo je ale u novych veci, ne? Nejake historicke repliky treba na Simaly to maji ale jinak? Jak jsem pochopil, dily se delaji 1:1 s originalem, treba v CN kde to okopiruji i se skrabanci.
2) U mopedu se sice formalne STK nedela (diky bohu ... zacinam milovat Babettu, dneska jsem stravil 3 hodiny na STKcku. Uz jenom mereni emisi, kdy sice maji volno, ale nechaji me hezky cekat az vychladne motor, pak me pozvou, zahrat, cekat na OBD2 readiness, ...) ... no ale pro to aby vyjel moped na silnici, musi splnovat v podstate stejne technicke podminky jako motorka, jen to nikdo neoveruje... ne?
2b) Otazka kdy se ztraci zpusobilost k provozu mne docela zajima hlavne s ohledem na upravy. Mam za to, ze i to blbe zapalovani by melo projit dalsimi testy ne jen EMC. Treba u ruznych chiptuningu je naprosto jasne, ze se ztraci zpusobilost, a navic porusuje autorske pravo. Ale nikdo nic (zatim) neresi ...
3) ad buck/boost converter ja rad resim zapeklite technicke problemy, takze mam v planu vzit nejaky MCU a udelat s par FETy a indukcnostmi cosi, co bude zcela resit na vstupu temer jakekoliv napeti a na vystupu fix do 20V. Ale i s temi cinskymi by to melo jit, nevidim problem: s vyhlazenim a omezovacem to musi chodit. Dam omezovac na AC, usmernim graetzem, par indukcnosti na likvidaci bordelu, dioda, velky kondik, a za to muze jit "kosmicka technologie"

. Nicmene baterka (nebo superkapacitor) je takove pekne Babettacke reseni

.