N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Příspěvekod janeon1 » úte bře 03, 2009 0:51:32

s tema tlakama mrd dup to tu chvilu vydrzi jen je to uprava na hovno protoze je to chvilkove zvyseni vykonu rekne tak pri drag zavodech ale na ceste ti je to totalne k nicemu.vykon to prida zantelne podivej se na youtub na minibiky jak je to potaha:) zkusenosti nemam chtel jsem to ale ustoupil jsem od toho hlavne co to odnese je valec pist a pistni krouzky protoze se to zatcne pekne zahrivat kdyz to tam ma vic vzduchu..je to prasarna ale kdyz uz je max vykon a chce ho byt jeste vic tak je to dobra volba,ale ne u babety:)
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod hepi04 » ned bře 08, 2009 13:19:57

Ja sa na to tiež chystám, ale teraz robím komplet generálku takže moja špagetka je na totálku rozobratá. Tu je linka na motoride http://motoride.sk/?P=phorum&tema=poradna&tid=27085, tu som tak stručne popisal moju minuloročnú konfiguráciu, teraz sa chystám na niečo väčšie. Čo sa týka toho N2O tak ako bolo už spomenuté dá sa kúpiť na minibike.sk myslím systém N2O + otvorený filter s možnosťou pripojenie tohoto systému, je to overené a prispôsobené. A keďže sa motor babetty od skútrových 2-Taktov veľmi nelíši tak sa toho nejako nebojím, babetta by tiež mohla jazdiť 70 zo série-lenže ma poddimenzovaný karburátor(potom by to asi už nebol moped), len to netreba preháňať s tlakom N2O a dobou. Samozrejme že treba použiť aj poriadne ložiská na hriadeľ a podobné drobnosti. držím ti palec.
hepi04
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: ned bře 08, 2009 12:55:50
Bydliště: Záhorie

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod janeon1 » ned bře 08, 2009 20:30:14

babeta neni podimenzovana jen na karbci ale taky hodne na vyfuku..mam tam cele koleno i s karbec z fichtla prumer to ma myslim 17mm ale srovnej si prurez vyfuku babky a fichtla..to mas jedenkrat mensi pri stejnem obsahu a +/- otackach..myslim ze ani ten jeji system 4kanalu neni nijak dokonaly a to je taky jedna z veci proc neni tak upravovana jako fik..
u toho nosu bych se tak nebal o loziska ty to nejakou dobu prezijou ale o vybrus a krouzky,je to blbost a draha
timto tu koncim psat moje kktiny :lol:
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod Mato_babetak » ned bře 08, 2009 23:48:49

tymto smerom cesta nevedie, babeta nie je vobec na taketo veci stavana....a vyuzitie ? mozno ak si samovrah
Mato_babetak
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 141
Registrován: sob led 24, 2009 10:48:23
Bydliště: Piestany, SK

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod hepi04 » pon bře 09, 2009 23:41:10

pocuj o vyfuck az tak moc nejde. Ten konstrukteri spravili aspon trochu dobre. Ked ti hovori nieco funkcia ladeného výfuku tak vies o com hovorím. Nieje totiž podstatný iba priemer kolena ale aj dlžka a vlastnosti rezonančnej komory. A neviem co ste seci z toho dusiku hned posrany sak to je iba okysličovadlo, pokial nepridas plyn je to neskodne a zas aj ja mam pud sebazáchovy. Ked uz ide o to je to iba motor-ten sa dá vymeniť. To mas jak s chlastom, ked to prezenies, tak aspon vies co to spraví nabudúce. A ja osobne sa na ten špatný oxid dusný teším jak malé decko na vánovce. A na počesť tých ktorý N2O zatracujú, s ním zadrem motor. PS: ste fajn ...rád chodím na toto fórum
hepi04
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: ned bře 08, 2009 12:55:50
Bydliště: Záhorie

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod janeon1 » pon bře 09, 2009 23:46:25

hepi04:
jedna vec je konstrukce vyfuku a samotnych delek uhlu a blablabla okolo..ale taky jde o to aby se motor zbavil zplodin co nejrychleji,pak zalezi na konstrukci vyfuku aby zpetna vlna nepustila novou smes do vyfuku..myslim ze prumer vyfuku na usti z valce u babety ja dost maly u serie kde koleno karbce ma prumer 12mm to nevadi tam je to srkceno karbcem ale kdyz das na bámu napr z fika 18mmdifuzor tak uz se to dle me brzdi dost ve vyfuku..nechtelo se mi to uz frezovat tak jsem to nechal v serii ale casem se mozna dostane i na vyfuck
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod hepi04 » úte bře 10, 2009 0:29:17

nemusis mi vysvetlovat tieto veci su mi zname, samozrejme ze ked chceš žmýkat výkom a rychlost na maximum tak si aj boty vyzujes aby si bol lahší... Iná vec ma trápi, chcel by som vediet niečo o prednej vidlici. Ja mam ten starší typ kde su gumove manžety, a chcem sa opytat ktorá je podla teba lepšia (vidím že sa rozumieš). Jazdím trochu aj offroad (po jamach v lese) a ci je to kompatibilne (nová stojí 50EUR- takže pripadne 2.ruka).
hepi04
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: ned bře 08, 2009 12:55:50
Bydliště: Záhorie

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod janeon1 » úte bře 10, 2009 17:10:16

hepi04: v tom neporadim,ale mam doma sjezdove kolo a tak nejak se mi povalovala vidle z kola a tak jsem meril :D veslo by to tam pekne vyskove by to bylo 5/- stejne jen by to melo zdvih 180mm a strasne mekky chod:) plus adapter na kotoucovou brzu jedine proc jsem to tam nedal je v tom ze nevim jak vyresit kolo.. potreboval bych origo naboj z kol 32 nebo 36 spic ale jaky rafek?
ps: byla dlouha chvile tak jsem zkousel
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod hepi04 » úte bře 10, 2009 17:23:22

Nad vidlou z horaku sem rozmyslal aj ja, ale je to dost penez vidla 1400SK + kolo 600 + kotuc. brzda 500... a este aj taka vec ze babca važi 50kilo ja 75 a ked bych si to slehal 80 a chcel prudko zabrzdit ...ci by to ten kotuč zvladol (sice ten origo bubon tez neni velka vyhra)...pytal som sa na to v bykerskom obchode a chlapik mi povedal ze by sa to mohlo prehrievat a jedneho dna by mi praskol kotuc mohlo by sa to zpriečiť a hned sem mrtvý... tak som si nad tým hlavu dalej nelamal... skorby som este skusil zo simsona vidlu a kolo...
hepi04
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: ned bře 08, 2009 12:55:50
Bydliště: Záhorie

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod Mato_babetak » úte bře 10, 2009 18:01:17

radsej si kupte vecsiu motorku a mozete lietat aj 100 km/h a nemusite sa bat ze vam exploduje motor alebo zlihaju bzdy, naco zbytocne riskujete
Mato_babetak
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 141
Registrován: sob led 24, 2009 10:48:23
Bydliště: Piestany, SK

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod hepi04 » úte bře 10, 2009 20:04:44

sak keby sem mjel prachy tak už mam emzetu 250ku... ale babetku bych si ajtak nechál 8)
hepi04
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: ned bře 08, 2009 12:55:50
Bydliště: Záhorie

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod janeon1 » stř bře 11, 2009 20:21:11

tak ten manik asi nebyl moc znaly.. mam sjezdaka myslim ze 80 z kopca na tom v nekdetych usecich urcite letim kolo ma 19kg ale dostava podrstatne vetsi supy jako babeta na ceste kdyz skocim 5metrovy polet.. taky ja mel vidlu doma o krapet drahsi :) mel bych na tom dvoukorunku a 4pistovou predni brzdu s kotoucem 200mm pripadne by se nechal udelat vetsi
Přílohy
nejnovejsi 11.11. 08.JPG
tady je jen pro upresneni co jsem chtel zkusit ja na to hodit
nejnovejsi 11.11. 08.JPG (119.11 KiB) Zobrazeno 6573 krát
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod LADAIII » sob bře 21, 2009 1:42:41

jane: jenze babetta vazi trosku vic nez 19kg! Nemluve o tom ze levne vidlice se krouti s kotoucovkou. Toto bych na babettu v zivote nedal, chlapik v obchode tomu rozumel. Samozrejme tam muzes dat lepsi vidlici, jenze poradna vidlice stoji vic nez cela babetta a to se jeste nebavime o cenach brzd.
Jedine co je z kola pouzitelne je tachec..
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod Jenda » ned bře 22, 2009 2:18:00

Na kotouč vůbec ani nepomýšlej. Babetta na to není dělaná. Svár držící osu vidlí je jednoduchej, bez navařených opěr proti vypáčení. Navíc i kdyby to zázrakem vydržel, rám je v tom nejhorším místě zeslabenej dírou pro sání. Povolilo by to tedy tam. Také by to musela být brzda na motorku se silným kotoučem /komplet souprava minimálně tak 4000,- 8000,- peněz/, podle typu za značky/ kotouč z cyklobrzdy je na motorku dost slabej a může se zkroutit a prasknout. Co se pak bude dít, možno jen domyslet. Sranda by to v tomto případě rozhodně nebyla. Kotoučová brzda na motorce /pokud nemá ABS/ dokáže snadno zablokovat kolo i na suchým asfaltu, pokud za to jaksi neurvale vemeš. Takže v případě Babetty by si fest zabrzdil asi pouze jednou...
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod janeon1 » ned bře 22, 2009 22:11:23

babeta nevazi 19kg ale take neni namahana jak sjezdove kolo. na minibiky se to taky pouziva a zavodni potvory umi s lepsim prevodem i neco okolo kila.Neresil jsem cenu teto vidle ale funkcnost.za vidli bych mel tak tri babety :D
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků