studene

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

studene

Příspěvekod lukasek » ned bře 08, 2009 17:41:04

zdravim panove,mam dotaz když mam studenou babetu 210, tak když ji nastartuji rozjedu se, a než se zahřeje tak škube jako když je zapranej karbec. Karbec vyčištěnej zrobenej predstih,dane nova svička a škube furt jak je studena. co stim? děkuji
lukasek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 23
Registrován: úte led 20, 2009 20:33:44

Re: studene

Příspěvekod Kubík » ned bře 08, 2009 18:08:56

Škube ti to ve spojce nebo přímo celý motor? Mě to za studena škube ve spojce protože než se trochu zahřeje tak špatně sepíná a tím pádem to škube celou babettou. Když to zahřeješ a hned po vychladnutí s tím zase jedeš tak to škube zase? Jestli ne tak to je normální,ono totiž trvá delší dobu než se naplní karbec benzínem tak třeba 50 taktů to saje normálně a z toho 10 taktů neteče benzin do válce tak to škube. Mě to tak dělává i u pionýra i U ČZ 350. Nevim kdo se podle toto řídí ale když je jakákoliv motorka studená,třeba i babetta tak se musí zapnout sytič a nechat tak 5 minut běžet na volnoběh a až se trochu zahřeje tak sytič vypnout a už se může jet. :wink:
Naposledy upravil Kubík dne ned bře 08, 2009 18:12:33, celkově upraveno 1
Kubík
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte led 27, 2009 19:10:20

Re: studene

Příspěvekod lukasek » ned bře 08, 2009 18:12:01

škube to jako když je malo benzinu, když davam vice plynu tak tim vic to chcipa. pak mam druhou babetu 207,a ta jede normalně studena
lukasek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 23
Registrován: úte led 20, 2009 20:33:44

Re: studene

Příspěvekod Kubík » ned bře 08, 2009 18:14:48

To može byt tím co říkám. že když s tím chvilku nejedeš tak z kanálků v karbecu steče benzin a chvilku trvá než se tam zpět dostane v plném proudu tak to škube nedostatkem benzinu...
Kubík
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte led 27, 2009 19:10:20

Re: studene

Příspěvekod Kubík » ned bře 08, 2009 18:16:09

Dělá to i v létě když je venku třeba 30°C?
Kubík
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte led 27, 2009 19:10:20

Re: studene

Příspěvekod lukasek » ned bře 08, 2009 19:01:57

ano děla to aji vletě
lukasek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 23
Registrován: úte led 20, 2009 20:33:44

Re: studene

Příspěvekod Kubík » ned bře 08, 2009 20:42:41

Tak to bude na 100% tím,co popisuju. Kdyby to dělalo jen v zimě tak by se to dalo vysvětlil tím že to saje ledový vzduch a ten špatně jede... To nic neni.Vždy před jízdou ze studeným motorem postav babettu na stojan,zapni sytič,nakopni a nech ji tak 2-3 minuty běžet na volnoběh a když s tím pojedeš tak to bude OK
Kubík
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte led 27, 2009 19:10:20

Re: studene

Příspěvekod lukasek » ned bře 08, 2009 21:03:51

děkuji
lukasek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 23
Registrován: úte led 20, 2009 20:33:44

Re: studene

Příspěvekod Mato_babetak » ned bře 08, 2009 23:44:53

vypusti a vycisti nadrz, daj novu hadicku a filter na palivo, karburator prefukni stlacenym vzduchom, obcas mi to robilo ked som nemal filter paliva a samozrejme ked motor nema aspon 60 °C
Mato_babetak
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 141
Registrován: sob led 24, 2009 10:48:23
Bydliště: Piestany, SK

Re: studene

Příspěvekod IGI » pon bře 09, 2009 19:20:57

Suhlasim s Kubikom, je to normalne a riesi sa to tak, ako napisal...
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Re: studene

Příspěvekod Starec » pon bře 09, 2009 23:26:30

lukasek: ja by som ti poradil nové krúžky a pretesniť sanie kľukovej skrini, vymenieť guferá na strne statoru aj spojky, ale ak chceš tak si ju môžeš predhrievať aj na sytič, lenže čím ďalej ti to bude robiť častejšie.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: studene

Příspěvekod lukasek » úte bře 10, 2009 20:59:46

no pravda je že ma najeto od novoty 17500km kdy se ma dělat vybrus? nebo po kolikati km
lukasek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 23
Registrován: úte led 20, 2009 20:33:44

Re: studene

Příspěvekod Starec » úte bře 10, 2009 21:07:39

lukasek: a to sa čuduješ, že ti to škube. 17500 km je celkom slušný výkon a dôsledky sa ti už objavujú. Totiž kým je motor studený ( valec, piest, krúžky) máš veľké úniky v kompresii a saní, tak ti to škube, ak sa motor zohreje, tak sa to ako tak utesní a škubanie prestane. Tak na ten výbrus sa už môžeš pripraviť.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: studene

Příspěvekod Kubík » stř bře 11, 2009 18:25:04

No pravda.Taky to může byt vyběhaným motorem. Doporučoval bych výbrus a nové pístní kroužky. Když už tak i novou klikovku s ojnicí-nechci strašit ale ta to nemusí po výbrusu moc dlouho vydržet jestli je už unavená :|
Kubík
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte led 27, 2009 19:10:20

Re: studene

Příspěvekod Mato_babetak » stř bře 11, 2009 18:33:21

fuha....to ma vazne 17500km bez generalky ???
Mato_babetak
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 141
Registrován: sob led 24, 2009 10:48:23
Bydliště: Piestany, SK

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků