od milda » úte čer 16, 2009 18:50:25
Než začneš točit šroubkama, zkontroluj si plynové lanko. Pokud máš rukojeť plynu na minimu, lanko musí být volné, a při přidání má být pár milimetrů mrtvý chod a pak teprve musí zabrat a nadzvednout šoupátko v karburátoru. Jinak šoupátko má v karburátoru vratnou pružinu, která může být unavená a není schopná vrátit se úplně dolů na doraz (hlavně pokud lanko v bovdenu drhne). A právě ten doraz je ten horní šroubek na karburátoru, čím víc ho zašroubuješ dovnitř, tím více zůstává šoupátko nadzvednuté a volnoběžné otáčky rostou. Ten spodní šroubek reguluje bohatost směsi a jeho základní nastavení je jeden a půl otáčky povolit od dorazu. Volnoběh se seřizuje na stojanu, motor by měl být zahřátý. Kolo na stojanu se může protáčet, ale pokud babču hodíš na zem, nesmí mít snahu tahat dopředu nebo se dokonce rozjíždět.