N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod Jenda » úte bře 24, 2009 0:03:09

O funkčnost právě jde. Babetta má 54 kg + váha jezdce. A taky se podívej, jak ten svár vypadá. Není to na to dělaný. Navíc přední vidle na Babettě se budou kroutit, pokud bude kotouč na jedný straně. To už nemluvím o jeho upevnění na náboj kola. Když hovoříš o minibike, tak navíc tyto malý motorky mají vidle dost krátký, tedy ta páka není tak velká. Na choppříku kotouč mám, dokonce dvoupístek a jaký to dokáže udělat divadlo, jsem už měl možnost poznat. Velký a těžký motorky /nad 200 kg/ mají vepředu často kotouče dva, to skrzevá zkroucení vidlí. A dávat na motorku kotouč z cyklo brzdy je sebevražda. Prostě když už by někdo na Babettu kotouč chtěl tak jsou dvě možnosti:

1. Pro okrasu. To stačí kotoučová cyklobrzda, ať lanková nebo hydraulická. Má to ale jeden malý nedostatek. Nebudeš s tím moci brzdit, pokud se nechceš zabít.
2. Jako funkční brzdu. Tak počítej že zaplatíš těžký prachy jak za sestavu brzdy a navíc možná za kotouč, který si budeš muset asi nechat udělat zakázkově /uchycení/. Další prachy tě bude stát navaření vzpěr a převaření rámu. Kdy se bude muset zavařit díra pro sání a dovařit výztuhy. Zákonitě k tomu ještě předělat karburátor, protože původní sání bude nyní nefunkční, doplnit otevřeným filtrem a z tohoto důvodu, protože je to dvoutakt, přetryskovat.
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod janeon1 » úte bře 24, 2009 17:30:48

myslim ze se tu resi neco co nebude nikdo delat..a tim minibikem jsem ukazoval ne na paku a dalsi veci ale na to ze se pouzivaj kotouce z kol na takto rychle ´´motorky´´. a to jeste o mensim prumeru tusim ze max tam jde 180 na babce kdyz uz tak bych mel aspon 200.Nevymluvis mi ze to nejde a ze by to nefungovalo vim o tom svoje.
Ano babeta by se pod brzdnou silou zkroutila bo zlomila ale urcite ne vidlice ktera je konstruovana na takovyto kotouc,i kdyz je pravda ze zrovna tady manitou dorado se rado krouti,ale jsou jine vidle na kola podstatne pevnejsi jen nejsou upsidedown.
Naboj je jedna z veci co me taky od tohoto pokusu odradily slo by teoreticky hodit naboj z kola a rafek ze stadaka(kvui sirce a stejnemu postu spic) dal to resit nebudu jen vidle a brzdy bych se nebal,ramu babety nevyztuzenemu uz jo
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: N2O, rajský plyn, nitro, NOS

Příspěvekod Cittron » ned led 03, 2010 13:19:37

podle mě je tohle uplná blbost... ,prosimtě jak bys něco takovýho chtěl dát do babetty??:D.Ty motory co používají tohle svinstvo,tak jsou na to speciálně upravovaný a myslíš že motor kterýmu je skoro 20let žádný upravy nic prostě jen to tam prdnu a bude mi lítat 100km/h:D:D.Tenhle topic mě rozesmál,promin,ale podle mě to je blbost :-)
Cittron
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned led 03, 2010 11:57:19

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků