O funkčnost právě jde. Babetta má 54 kg + váha jezdce. A taky se podívej, jak ten svár vypadá. Není to na to dělaný. Navíc přední vidle na Babettě se budou kroutit, pokud bude kotouč na jedný straně. To už nemluvím o jeho upevnění na náboj kola. Když hovoříš o minibike, tak navíc tyto malý motorky mají vidle dost krátký, tedy ta páka není tak velká. Na choppříku kotouč mám, dokonce dvoupístek a jaký to dokáže udělat divadlo, jsem už měl možnost poznat. Velký a těžký motorky /nad 200 kg/ mají vepředu často kotouče dva, to skrzevá zkroucení vidlí. A dávat na motorku kotouč z cyklo brzdy je sebevražda. Prostě když už by někdo na Babettu kotouč chtěl tak jsou dvě možnosti:
1. Pro okrasu. To stačí kotoučová cyklobrzda, ať lanková nebo hydraulická. Má to ale jeden malý nedostatek. Nebudeš s tím moci brzdit, pokud se nechceš zabít.
2. Jako funkční brzdu. Tak počítej že zaplatíš těžký prachy jak za sestavu brzdy a navíc možná za kotouč, který si budeš muset asi nechat udělat zakázkově /uchycení/. Další prachy tě bude stát navaření vzpěr a převaření rámu. Kdy se bude muset zavařit díra pro sání a dovařit výztuhy. Zákonitě k tomu ještě předělat karburátor, protože původní sání bude nyní nefunkční, doplnit otevřeným filtrem a z tohoto důvodu, protože je to dvoutakt, přetryskovat.