Podobný problém sem též řešil. Svíčka nová, výfuk čistý, zapalování nastavené na 1,25 mm a svíčka černá jak uhel a mastná, nejelo to víc jak 30 dusilo se to při rozjezdu a do kopce to nejelo vůbec, karburátor se nedal seřídit, resp. ať se to nastavilo jak chtělo, žádný efekt nenastal. Řešení: ucpaný čistič sání, šlo tam málo vzduchu, vznikal velký podtlak a karbec sál víc benzínu, takže bohatá směs začernila svíčku. Né vždy to musí být blbě nastaveným karburátorem anebo ucpaným výfukem. Po vyčištění sání to jelo jako namydlenej blesk a bez problémů to dává přes 60 km/h. Svíčka je cihlově červená a já sem spokojený

Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50