Babetta má spojky celkem tři, startovací, rozjezdovou(říká se jí jedničková) a řadící (té se říká dvojková). Řadící kromě toho že způsobí zařazení druhého stupně taky přenáší sílu při startování, ale opačným směrem, od výstupní hřídele ke klikovce.Šlápneš do pedálů, přes zadní kolo roztočíš výstupní hřídel, která je mechanicky (přes vnitřní a regulační unášeč) spojena se řadícími čelistmi. Ty zaberou zevnitř o ozubený buben a přes gumový řemen roztočí tzv. malou řemenici na klikovce. Ta se na klikovce volně otáčí, ale jsou na ní ramínka startovacích čelistí. Ty zaberou o jedničkový buben, který je natvrdo naražený na klikovce a tím pádem roztočí motor. Ten naskočí a ty přestaneš šlapat. Startovací čelisti, které při startování spojily malou řemenici s jedničkovým bubnem, nejsou schopny přenášet sílu opačným směrem. Malá řemenice se tedy zastaví a motor běží na volnoběh. Až přidáš plyn, roztáhnou se mohutné čelisti rozjezdové (nesprávně jedničkové) spojky a znovu spojí jedničkový buben s malou řemenicí. Ta teď pohání gumový řemen (opačně než při startování) a ozubený buben. Ten přes ozubený převod předlohové hřídele roztočí řadící čelisti, které jsou (jak už jsem psal výše) pevně spojeny s výstupní hřídelí. Babetta tedy jede na jedničku, řadící čelisti se otáčejí díky převodu pomaleji než buben, v kterém jsou uloženy. Až dosáhnou určité otáčky, pevně se spojí z bubnem, tím pádem rozpojí volnoběžku v předlohové hřídeli (uvnitř převodovky) a babetta jede na dvojku.

Byla fuška to takhle popsat, doufám že se to dá pochopit a snad vám to pomůže, když pochopíte funkci jednotlivých spojek při startování a jízdě i odhalit případné poruchy.