Jakoby se dusila

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod LADAIII » sob úno 06, 2010 19:28:07

elixdragon: jen bych te rad poopravil ze co2-ckem nic nevypalis, to si pletes s autogenem a nebo jinym "horakem", CO2 je svarecka co svaruje dratem v ochranne atmosfere.

martin: vseobecne se to posuzuje tak, ze by se babetta nemela sama od sebe na rovince rozjizdet (bez jezdce), pokud jo, tak je treba snizit otacky, popr. se podivat na rozbehove celisti.
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod Elixdragon » sob úno 06, 2010 23:36:37

Jo jo, máš naprostou pravdu CO ne, ale autogen :oops:
Uživatelský avatar
Elixdragon
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 67
Registrován: úte led 26, 2010 18:29:15

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod martin110r » ned úno 07, 2010 17:49:02

LADAIII: Možné to je. Len mi ukáž tú 100 percentnú rovinku, ako z vodováhy :lol: . Nikdy nenastavujem voľnobeh podľa toho, či sa mi rozbieha na rovine, lebo viem, že skutočne rovnú cestu nenájdem. Zakaždým sa mi rozbehne a keď ju otočím naopak, tak nie. Myslím, že nastavovanie voľnobehu na stojane je na sichr. Cuká zadným kolesom dobre je, krúti sa, že ho nezastavím ani rukou zle je.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod LADAIII » ned úno 14, 2010 17:09:18

tak samorejme ze sem nemyslel na absolutni rovince, tu bychom tezko hledali kdyz je zemekoule kulata :)
Proste na normalni rovine, snad to kazdy pozna.
Kazdy ma svoje metody, na stojanu to je taky OK, ale radsi to delam ze ji shodim a zkousim jestli nechce sama jet.
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod Matrix » pon bře 01, 2010 11:17:15

Pánové, když už jsme u toho nastavování a čištění karburátoru. Nevíte někdo proč se v knížce u karburátoru 2912DC jednou píše 1/4 až 1/2 otáčky od uzavřené polohy a v dalších se zase píše 1-1,5 otáček od uzavřené polohy. To jsou docela dost přestřely na to že jde o stejný motor. Nevíte jaký byl důvod toho prvního nastavení (1/4-1/2) ? Dále se pak při nastavování karburátoru píše že motor nesmí mít tendenci k čtyřtaktování, může mi někdo objasnit jak bych si to mohl představit ???
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod martin110r » pon bře 01, 2010 17:10:48

Matrix: No poviem ti to takto-ja osobne vôbec nenastavujem bohatosť podľa pravidla 1-1 1/2 otáčky od dorazu, lebo viem, že zakaždým to je zle :lol: . Nech som robil čo som chcel, zakaždým bola sviečka (N17C) čierna. Nastavil som bohatosť tak aby bola sviečka tehlovočervená a pravdupovediac, ani neviem koľko otáčok od dorazu to mám. Nechcem s tou šrobkou špekulovať a točiť, som rád, že mi teraz Babetta funguje spoľahlivo.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod Matrix » pon bře 01, 2010 18:09:53

Já osobně mám stejnou svíčku, bohatost seřízenou tak že svíčku mám nádherně hnědočrvenou, ale problem s udrzenim volnobehu u me porad setrvava. Karbec vycisteny asi 10× vsechny spojky prekontrolovany, vse OK, elektrika promerena.... Ale proste jedu, zastavim, motor mirne houpne a chcipne. Pridam otacky sroubem a uz se zase roztaci zadni kolo :-( proste porad dokola a porad to neni optimalni :-(
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod martin110r » pon bře 01, 2010 18:18:39

Pružiny na spojkach sú OK? Ak sú unavené, tak sa točí zadné koleso aj keď sú otáčky nízke.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod Matrix » pon bře 01, 2010 18:31:31

Všechny pružiny vyměněné, dělalo to jak se starými, tak s novými.
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod martin110r » pon bře 01, 2010 18:41:37

No potom už neviem. A koleso sa ti točí nezávisle na teplote vzduchu? Lebo keď je moc zima, tak je bežné, že má motor vyšší voľnobeh.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod Tom_R » pon bře 01, 2010 20:12:20

Může to být špatné gufero zkus je vyměnit já jsem takový problém měl a také jsem si předtím říkal že to guferem nemůže být že jsou nové hlavně je správně nasadit. Já mám ted jiný problém na Babettě zlomil jsem mi šroub v klikovce co drží rotor :-(
Uživatelský avatar
Tom_R
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 242
Registrován: pon úno 01, 2010 12:48:21
Bydliště: Hodslavice

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod Matrix » pon bře 01, 2010 20:20:58

Kupoval sem specialni drazsi gufera ktery maj jeste druhy tesnici brit, takze bych tuhle zavadu asi vyloucil, navic sem kontroloval jestli kolem nich neco unika a je vse krasne ciste.
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod Aleš » pát bře 05, 2010 19:00:28

Je do dobře,že jsi vyměnil gufera tohoto typu,ale než jsi je tam dal tak jsi měl rukou vyzkoušet jestli nejsou moc volné ložiska na klice.To z toho důvodu,že
při pohybu ojnice se může vychylovat mírně klika z osy a tím si může přisát vzduch.Proto to píši aby se zamezilo pozdějšímu hledáni závady.
Aleš
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 17
Registrován: ned úno 14, 2010 15:14:28

Re: Jakoby se dusila

Příspěvekod Matrix » pon bře 08, 2010 12:50:21

při půlení motoru sem vyměnil kompletně všechny ložiska (SKF) a komplet všechny gufera (ty silikonová). Předpokládám že pokud by přisávalo anebo netěsnilo gufero, tak by kolem něj byly stopy oleje ?
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků