Den jsem tu nebyl a invaze volnoběžek!
To je Radečku všechno hezký, že chceš pomoci, ale zapastovat volnoběžkou polovinu fóra, tak to je síla. Bojím se, až doma votevřu ledničku, že na mne vyskočí tvoje volnoběžka

Tedy jestli tě mohu poprosit, až budeš mít chvilku, všechny volnoběžky v ostatních vláknech odmaž a nech pouze tuto co je zde, v sekci "Motor". Ono to má taky jednu výhodu, pokud ti někdo odpoví, jako že asi jistě ano, dá to sem a nebudeš to muset hledat po všech čertech.
Díky, K.
Ještě k volnoběžce:Volnoběžka se chová stejně jako svíčka; ta mimo válec občas pálí a unvitř nemusí a nejede to. To tedy znamená, že pokud ti v ruce správně zabírá na správnou stranu, nemusí to ještě platit při plné zátěži v motoru. Zde může klidně klouzat a netáhnout. Klasický příznak poruchy volnoběžky:
Nastartovat se dá v pohodě, ale tím sranda končí. Motorka se pro přidání plynu nerozjede, motor má otáčky a nic se neděje. Je to podobný, jakoby tam byl neutrál. Pokud se nejakým způsobem rozjedeš /pedály/ nad 20 - 25km/h, dvojka mormálně zabere. Taky občas po naklonění motorky či ubrání plynu najednou jednička nepříjemně prudce zaskočí, někdy je to docela šleha. Taky občas pomůže vyměnit olej v převodovce a závada na čas ustane, to je ale pomoc z nouze. Hlavně je třeba dát, pokud jednuška nezabere, pozor na nějaký velký tůrování motoru, volnoběžka může dost zákeřně nafest zaskočit při vytočeným motoru a přerazit předlohovou hřídel, nebo očesat zuby v převodovce. V tom nejhorším případě se může roztrhnout a nadělat v převodovce dost brutální paseku.
Řešení problému:Pokud je to tak, volnoběžku vyměnit. 600 peněz je sice dost, ale na pár let budeš mít pokoj a vylágrovaná převodovka by byla dražší. Kupovat a flastrovat to po částech taky nemá cenu, je to jen oddalování problému, maximálně se procvičíš v častým půlení motoru. Ostatně jak podle obrázku vidím volnoběžku jsi již vykostil, takže rozhodování o koupi nové nebude tak těžký...