LADAIII píše:Ceny brzd z motorek neznam,ale nemyslim ze by byly i ty nejlevnejsi levnejsi nez na kolo. O nakladech na provoz ani nemluve, brzdovy oblozeni v babette me prozatim vydrzelo desetitisice kilometru.
Když vezmeme hydrauliku, protože mechanická kotoučovka z kola je na Babettě skutečně o ničem, tak kotouč /bude třeba dělat asi na zakázku/, brzdič, pancéřová hadice, pak celý soustrojí pumpy, tedy páčka, nádržka /musí mít měrný okénko/ pokud nemá, nebrat. Dále spínač světel brzdy /u levněších mechanický, ale často tlakový/což je zpravidla vše v jednom kusu, včetně práce, počítej tak okolo 5.000 - 8.000,- peněz aby to skutečně vůbec k něčemu bylo. Nehledě k údržbě brzdy, kdy například výměna kapaliny a odvzušnění, pokud nemáš odvzdušnovací pumpičku, je skutečně zábava pro silné jedince.
Jinak destičky jsou k mání v relacích 300 - 600,- peněz a musí být přesně k tomu určitému typu brzdiče. Kotouče /stačí obyčejný, plovoucí by byl asi fest drahej luxus, začínají od 1.100,- výše ale vydrží dlouho. Kapalina nestojí moc, ale měla by se měnit po dvou létech, ale i tři roky se snesou. Platí to co destičkách, lejt se tam musí přesně to, co je pro brzdu předepsáno /je to vyražený většinou na víčku nádržky/ u motorek je to zpravidla třída MD4. Mne ta sranda s kapalinou u choppříku teprve čeká, citelně mi "měkne" brzda. Ale řešit to nebudu, hodím to do servisu a fertig.