motor

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

motor

Příspěvekod brus.07 » stř dub 14, 2010 6:53:12

Zdravím prosím o pomoc,jsem čerstvím majitelem 207 a mám problém se kterým si už nevím rady.Stále mně odchází svíčky!Když jsem svíčku vyndal byla černá a mokrá.Vyměnil jsem i pístní kroužky na válci,pak indučku a TZJ.Po této výměně jsem vyčistil i filtr sání a karbec.Nastartovala jako víno,svíčka však byla opět černá a mokrá,skusil jse tedy nastavit předstih na 1,5 byl nastavený totál opačně no a pak se pustil do směsi,po utažení jsem povolil o 1/4 otáčky a doladil vzduch svíčka tam byla 19 brisk která po 1 dni odešla,skusil jsem tedy 17c,chytala super avšak byla opět černá ale suchá.celí den jsem skoušel štelovat směs aby svíčka byla krásně růžová,to s bohužel nezadařilo,Po dvou dnech opět svíčka odešla.Pokuď dám svíčku z minibaiku označení J1 6a tak chytá super,připomínám že mají stejné nastavení 0,7mm.Protovás moc prosím o radu.Díky za Vaše návrhy už mně totiž nic nenapadá. :cry:
brus.07
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob dub 10, 2010 14:07:48

Re: motor

Příspěvekod Tom_R » stř dub 14, 2010 7:54:22

Chyba je určitě v seřízení karburátoru máš moc bohatou směs zkus se podívat na jakém zářezu máš jehlu, pak se zkus podívat na hladinu v plovákové komoře. Svíčka ti odejde protože se uleje.
Uživatelský avatar
Tom_R
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 242
Registrován: pon úno 01, 2010 12:48:21
Bydliště: Hodslavice

Re: motor

Příspěvekod brus.07 » stř dub 14, 2010 8:09:55

Díky za radu,jehla je nastavená na 2 zářezu od shora a v plovákové konoře se mně zdá že je více benzínu při profouknutí ele uzavře,pokuď tedy mám ubrat hladinu mám to udělat na jehle nebo přihnout plovák směrem dolů jo a na jehle se ubírá hladina jak?Na kolikátý zářez.Moc díky za radu!
brus.07
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob dub 10, 2010 14:07:48

Re: motor

Příspěvekod butan » stř dub 14, 2010 8:48:40

Já bych vyměnil obě trysky, vzhledem k původu nevíš zda je někdo neodborně nečistil, popřípadě záměrně nezvětšil. A když to nepomůže prověř zda opravdu těsní jehla napouštěcího ventilu, nejlépe pohledem na hladinu benzínu v trubičce. Nasaď na karburátor metr trubičky, podrž jí nahoru, naplň benzínem a dívej se zda neklesá.
Nakonec bych ohnul plovák dolů.
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: motor

Příspěvekod brus.07 » stř dub 14, 2010 8:50:21

Díky za radu,vše vyzkouším a pak napíšu.Díky díky :D
brus.07
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob dub 10, 2010 14:07:48

Re: motor

Příspěvekod butan » stř dub 14, 2010 8:54:48

Ten jehlový ventil může být i nedotažený, nebo špatné těsnění pod ním, to profukem spolehlivě nezjistíš.
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: motor

Příspěvekod Tom_R » stř dub 14, 2010 9:04:25

Pokud to někdo neodborně čistil a je zvěčený průměr trysky dá se dá ještě dát jelu na první zářez od vrcu.
Uživatelský avatar
Tom_R
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 242
Registrován: pon úno 01, 2010 12:48:21
Bydliště: Hodslavice

Re: motor

Příspěvekod brus.07 » stř dub 14, 2010 13:40:13

Tak jsem vyměnil obě trysky v karbecu a pro jistotu i jehlu v šoupátku,pravda je z tryskama si někdo už hrál,hlavní byla zvětšená a taktéž i malá tryska,teť si budu muset pohrát z volnoběhem.Ještě jedna otázečka-co mám dělat pokuď se mmy nepodaří nastavit předstih na 1,5 nejblíž ho teť dostanu kolem 2cm respektive 1,8?
brus.07
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob dub 10, 2010 14:07:48

Re: motor

Příspěvekod Matrix » stř dub 14, 2010 13:42:29

To by mělo být ale v mm a ne v cm ! Tedy 1,5 mm.
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Re: motor

Příspěvekod brus.07 » stř dub 14, 2010 14:04:20

Pardon trochu jsem se překlepnul :oops:
brus.07
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob dub 10, 2010 14:07:48

Re: motor

Příspěvekod Tom_R » stř dub 14, 2010 14:59:37

Musí tam jít nastavit 1,5 mm jinak shod rotor zkontroluj pojistnou tyčinku jestli je v pořádku protože když není dotažená matka co drží rotor tak to může tyčinku trošku ohnout a pak to nejde nastavit. Před nasazováním rotoru řádně očisti konus a vniřek rotoru. Nasad tak at ti tyčinka sedne do drážky a rotorem pootoč doleva at se opře o tyčinku, tím je absolutně vyloučene že při škubnutí motoru se posune rotor, klepneš párkrát s citem kladívkem rotor musí už pevně držet a zašroubuješ šroubek kde bude pérovka a podložka.
Uživatelský avatar
Tom_R
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 242
Registrován: pon úno 01, 2010 12:48:21
Bydliště: Hodslavice

Re: motor

Příspěvekod brus.07 » stř dub 14, 2010 19:46:39

OK díky za radu,dneska už na to dlabu,asi zítra rozhodím celej motor a budu si sním pomalu hrát.
brus.07
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob dub 10, 2010 14:07:48

Re: motor-dílenská knížka angl.

Příspěvekod brus.07 » úte dub 20, 2010 20:01:13

Zde je možné nahlédnout na motor 207.http://www.jawamoped.com/28WorkshopManual.pdf
brus.07
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob dub 10, 2010 14:07:48

Re: motor

Příspěvekod Starec » stř dub 21, 2010 0:03:00

brus.07: Ak ti odchádzajú sviečky, tak väčšinou je zlý inpulzní pol na nosníku statora, nedá sa samostatne vymeniť, musíš meniť celý nosník. Skús si to odmerať ohmetrom či vykazuje správne hodnoty.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků