od Matrix » čtv dub 29, 2010 15:01:17
Máš velmi bohatou směs. Otoč ten pravý šroub na karburátoru, o půl nebo celou otáčku doleva. Jeď se projet cca 10 km, pak vyšroubuj svíčku a podívej se jak svíčka vypadá. Pokud bude ještě mokrá a černá, směs je ještě bohatá a otoč šroubem o další půlotočku směrem doleva (povol šroub). Tenhle postup prováděj tak dlouho, dokud nenajdeš takovou polohu šroubu, kdy bude izolátor a jiskřiště svíčky hezky červenohnědé. U mokré svíčky může docházet ke svodů proudu a svíčka pak dává blbou jiskru. Taky si zkontroluj při té příležitosti vzdálenost elektrod, měla by být 0.7 mm. Určitě taky zkontroluj výfuk, nejspíš bude hodně zanesený, nespálenou směsí. Takže vyčistit koleno a vložku tlumiče.
P.S. - hlavně se vyvarovat montování studené svíčky do horkého motoru apod. Případně když vymontuješ horkou svíčku z horkého motoru, počkat s montáží až když obojí vychladne.
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50