
Schéma:
http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hb ... oldoub.gif
Toto zapojenie, ktoré nepotrebovalo ani plošák, som si zapojil na cievku svetiel. Čo som nečakal, spravilo to čo som požadoval, 12V. Ako dobre viete, babetta či korado majú takú stabilitu napätia, že až, tak som to riešil bateriou ( 12V ), napojil som na to svetlá, bzučák, blinkre a šlape to super. Dopredu som si dal ešte V meter aby som vedel ako je na tom baterka. Napätie sa mi drží medzi 12,50V - 13V, takže je to ok. žiarovky som si dal 12V, ale teraz sa chystám na prestavbu, žiarovky nahradím diodkami, dopredu žlté ako náhradu žiarovky, a dozadu už mám červené, samozrejme, že vysokosvietivé.
Vypínanie moto som si spravil na kľúč, je to celkom pohodlné, a aby nejaký blb neodbicykloval hodil som tam ešte zámok, + na riadidlách mám vypínač s ktorým moto vypnem keď idem z kopca, je to celkom dobré, že ma moto zabrzdí, a možno to žere menej. Bolo s tým trošku roboty, ale výsledok stojí za to.
Chystám sa tam ešte dať teplomer, ktorý som už niekde dával, ale tu je to ešte raz :
Schéma:
http://www.pokusy.chytrak.cz/schemata/LM35.htm
Miesto toho multimetru stačí dať V meter, v nejakom rozsahu 1-2V. 1V=100°C, takže je to super.
