Zdĺhavé (lenivé) radenie 2. stupňa

Spojky jsou kultovní součástí našich strojů. Zde mají samostatnou rubriku...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Příspěvekod 7711 » ned dub 20, 2008 22:55:53

toto sa stalo s novým vnútorným unášačom. :(
http://www.postimage.org/image.php?v=aV2HR0Ii
Uživatelský avatar
7711
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob bře 08, 2008 21:34:41
Bydliště: Slovensko-Vranov

Příspěvekod Jenda » pon dub 21, 2008 1:35:43

Tak ten je jasnej. Totálně K.O. Hlavně ten vnitřní. Oba vyměnit.
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod Starec » pon dub 21, 2008 6:43:45

Tak toto je hrôza, už mi toho cez ruky prešlo toho dosť ale až takto zničený som fakt nevidel. Iste poškodilo aj osku.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod spedo » pon dub 21, 2008 13:44:32

To si s tým čo stvaral :roll: ???
spedo
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 84
Registrován: čtv dub 10, 2008 20:44:04

Příspěvekod 7711 » pon dub 21, 2008 20:06:19

oska je v poriadku vonkajší unášač je nový a aj ten vnútorný je nový perfektne do seba pasujú ale až na malú chybičku.To sa stalo ked otec niekde išiel a asi pol kilometra babetta prestala ísť ked sme to rozoberali tak toto sme našli.Preto sú teraz na babette staré unášače a ten nový vonkajší nechcem dávať zo starým vnútorným aby som to nezničil.Nemohla by byť príčina toho že opravoval ju kamarát a ten má okolo 120kg.Teraz sa bojím vyhodiť peniaze za další unášač lebo neviem či sa to opäť nepretočí? :(
Uživatelský avatar
7711
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob bře 08, 2008 21:34:41
Bydliště: Slovensko-Vranov

Příspěvekod Jenda » úte dub 22, 2008 1:13:49

Může to být tím, že nový ND se poslední dobou vyrábějí z neskutečnýho bláta. Vypadá to že ten novej unašeč byl udělanej z oceli tý nejhorší jakosti. Příklad: Já jsem v roce 2006 kupoval fungl novou kliku a už je v prdeli. Takže tam půjde ta stará co se mi nezdála...
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod milda » úte dub 22, 2008 14:41:12

Jenda má pravdu, a není to jen problém Babetty. Kromě babči mám favorita, loni jsem koupil nové plynové vzpěry na páté dveře a od minulého týdne mi leží ve sklepě a mám zpátky namontované ty původní co tam byly 10 let. Díly na starší auta a motorky dnes vyrábí kdejaká firmička a o kvalitě provedení a materiálu si můžeme nechat zdát. Já osobně bych raději něco připlatil za opravdu kvalitní součástku, problém je že se to v obchodě často nedá vůbec poznat a ani žádný výběr různých výrobců nemají.
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Příspěvekod 7711 » úte dub 22, 2008 16:18:08

kde ten svet speje,keby aspoň boli lacné tie diely ale vyhodíme kopu penazí za šmejd :( :( :( :cry:
Uživatelský avatar
7711
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob bře 08, 2008 21:34:41
Bydliště: Slovensko-Vranov

Příspěvekod Starec » úte dub 22, 2008 18:06:56

No s timi kľúčikmi sme štrgali mi starší, ale ak by sme vedeli ako to dopadne iste by sme ich radšej hodili do kanálu. Sorri trocha som zabrdol do politiky, ale tak či tak to to vlastne išlo mimo nás o nás. Tak tu máme výsledok. Každý vyrába čo chce a mnoho vecí je na prd.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod 7711 » úte dub 22, 2008 21:16:42

nepomohlo by keby sa to trochu navarilo a potom zapilovalo?Tým by sa to malo spevniť nie? :?:
Uživatelský avatar
7711
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob bře 08, 2008 21:34:41
Bydliště: Slovensko-Vranov

Příspěvekod Starec » čtv dub 24, 2008 6:44:13

Nie, lebo dosadacie plochy majú byť hladké a vyleštené, iba ak by si to dokázal.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod 7711 » čtv dub 24, 2008 19:30:59

to neviem či by sa to podarilo ale za skúšku to stojí. :D
Uživatelský avatar
7711
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob bře 08, 2008 21:34:41
Bydliště: Slovensko-Vranov

Re:

Příspěvekod Mato_babetak » čtv dub 02, 2009 23:45:41

ben píše:akurat som prisiel zo skoly (bol som na bebette) 10km tam a 10 km naspat a znova sa to o trochu zlepsilo, a k tomu radeniu: mne tam dvojku babetta sama nehodi ani keby idem na jednotke 40. musim tam dvojku hodit ako keby manualne :lol: tym myslim ze jej vselijak pomaham plynom aby tam dvojku hodila a tym padom je to na mne pri akej rychlosti preradi
ale hrozne ma sere to vsetko uz ze , aj ked idem aj na mierne stupanie tak ihnet straca vykon, a zacne smykat spojka a hned to je zas na jednotke, s tou spojkou su len problemy :evil: mal som ostat pri motore z 215-ky, tam sa nemalo co kazit :cry:

momentalne mam tento isty problem, vsetkyspojky vymenene, odmastnene a predsa som dnes isie do mierneho kopca na jednotke, motor ma iba 3700 km skusim vymenit kruzky ale neviem neviem, ve babetu som nejako extra nepretazoval po roku som zodral oblozenie na preradovacej spojke dam nove a stale tak isto
Mato_babetak
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 141
Registrován: sob led 24, 2009 10:48:23
Bydliště: Piestany, SK

Re: Zdĺhavé (lenivé) radenie 2. stupňa

Příspěvekod Matrix » pon čer 28, 2010 14:33:06

Pánové, zkusím rozpohybovat tohle téma. Před rokem když jsem si Babettu přivezl sem na ní měnil pro klid duše skoro všechno. Vyměnil sem i komplet řadící čelisti, regulační unašeč i vnitřní unašeč. Asi 1.200 km (tedy do teď) to jezdilo parádně bez sebemenšího problému. Přeřazování nahoru i dolu bylo dle mých představ. Teď sem o víkendu jel z volejbalovýho turnaje a vcelku ze dne na den to přestalo řadit. Najednou jsem zjistil že na jedničku jedu 30 a pořád to né a né přeřadit. Vcelku jediná možnost řazení byla "manuální" a to tak že člověk otočil moment, ubráním plynu, kdy se brzděním motorem prostě dvojka zařadí. Ale i tak bylo cítit že když sem přidával, že má dvojka tendenci se vyřazovat do stavu něco mezi jedničkou a dvojko aby to pak při hodně lehkém zrychlování už na té dvojce zůstalo. Doma sem to rozebral a v domnění že něco bude blbě. Buben dokonale suchý, po přejetí prstem po dosedací ploše to "zavrzalo" jako když přejedete po dokonale odmaštěném talíři po umytí nádobí. Nikde žádný olej nebo průsak. Oba regulační unašeče bez zjevných známek poškození nebo enormního otlačení. dosedací plochy čelistí krásně zaběhlé celou plochou dosedající na buben. Když sem s bubnem a zadním kolem hýbal, vše krásně pracovalo a natiskovalo čelisti na buben, proč to ale za jízdy takhle hapruje ? Funkci volnoběžky jsem tím taky ověřil, funguje bez problémů. Startování je precizní na půl našlápnutí bez plynu to chytne okamžitě. Vyměnil sem i olej v převodovce. Vyměnil těsnění "O" kroužek a pro jistotu sestavu podložka+Okroužek doplnil na podložka + Okroužek+podložka.
Výsledek: sice to přeřadí ale až daleko za 30 km/h před tím to nepřeřadilo samo vůbec. Pořád zůstává, že se musí dvojka zrychlovat pomalu aby to nemělo tendenci přepínat do mezistavu 1a2.

Co mohlo způsobit náhle zhoršení přeřazování ? Jinak když už jedu na dvojku i do mírného stoupání, nemá naštěstí tendenci tam házet jedničku. Ale do prudkého kopce to na jedničku jede.
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Re: Zdĺhavé (lenivé) radenie 2. stupňa

Příspěvekod martin110r » pon čer 28, 2010 16:07:58

Už keď tu riešite unášače, tak si tiež trošku rejpnem. Je normálne, aby po 1 000 km boli na unášačoch (vonkajšom aj vnútornom) otlačené plôšky?
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

PředchozíDalší

Zpět na Spojky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků