Ahoj Honzo, tady není placené call centrum, aby ti hned někdo zareagoval. Většina lidí je v práci nebo ve škole a mrknou na tom v lepším případě večer nebo za pár dnů.
Guferem na klice to spíš nebude, to by ti spíš kolísaly otáčky nahoru a dolů.
Spíš si myslím, že si ten karburátor rozladil a při zpětné montáži si třeba nevymezil vůli lanka plynu nebo máš špatně nastavenou hladinu plováku či seřízené šroubky na karburátoru.
Takže začni vylučovací metodou, demontuj karburátor a přečti si toto
http://alesmarek.byl.cz/babetta/karbu.htmZkontroluj/případně nastav hladinu správnou plováku v karburátoru a jestli není děravý. Ty plováčky musíš upravit tak, aby byly v rovině s tím vrchním šroubkem, který nasává palivo.
viz obr

Zkontroluj si, zda když je plovák v této poloze, uzavře se přívod paliva. Foukni pusou do trubice, kam připojuješ hadičku s benzínem a neměl bys to profouknout.
Jehla šoupátka musí být na 2 zářezu zhora.
Toť asi vše, slož karbec, namontuj zpátky. Předtím se přesvědči, zda lanko plynu při zpětné montáži jde na volno (rukojeť má vůli při přidání plynu). Připadně to povol, ať to máš na volno a potom si to utáhneš, až budeš mít seřízený karburátor.
Pak oba šrouby bohatosti směsi a běhu naprázdno zašroubuj na doraz.
Poté povol šroub bohatosti směsi o 1.5otáčky a šroub běhu naprázdno o 3 otáčky.
Karburátor máš v základní poloze. A nastartuj. Poté šroubem běhu naprázdno utahuj, pokud jsou malé otáčky a povoluj, pokud jsou malé.
Pak by to mělo fungovat správně.
Pokud se tímto nic nevyřeší, je třeba hledat závadu jinde a my už budeme vědět, že problém není v základních věcech.