Sanie - Babetta 134???

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Sanie - Babetta 134???

Příspěvekod Mr.babetta » ned čer 17, 2007 23:07:12

IGI píše:Zaujimalo by ma, ci mi niekto vi povedat, ako je vymyslene toto:
Obrázek
Nikdi som to nevidel, preto sa pytam. Dalo by sa to pouzit aj na nase stare dobre B210? Ako to funguje? Ovplyvnuje to vykon?


tohle se prý dělalo na pozdějších typech babetty/ Korado........možná je to ta 134,nevim tuhle už neznám ale u nás to má jeden pán.A dá se to v pohodě koupit.Teda nevim jak na slovensku ale v ČR určitě.
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod Jenda » ned čer 17, 2007 23:24:09

Normální pouzdro na sání. Pouze se prodává prázdný /asi za 100,- peněz/ Je tam pouze hustý drátěný sejtko, který překrejvá hrdlo sání. Mám ho na svý 210 taky, dával jsem ho tam dodatečně, líbilo se mi to. Dovnitř je dobrý dát molitanovej filtr, například z travní sekačky. Jasný že tam nebude pasovat, musí se upravit. Ten molitanovej filtr je o 1000% lepší než ta drátěnka, co je v rámu. Chytí i ten jemnej prach, co nejvíc ničí válec. Dokonce existuje na spešl volej, kterým se ten milotan napouští. Pak je to tutovka. Obojí /jak molitanovej filtr, tak volej k němu, lze koupit. Pokud to nemají v mototechně, tak v krámu se sekačkama určitě. Pouze bacha na to sítko, musí tam bejt, aby se ten molitan, nebo jeho malý kousky nedostaly do sání a do válce. Molitanovej filtr se musí ještě upravit tak, aby se motorka nedusila, tedy narvat ho tam jen přiměřený množství. Pokud by byly problém, jsou tam ještě dva předlisovaný otvory, lze je vystřihnout a pohoda.
Poznámka: Normální molitanová houbička se nehodí, časem spuchří a drolí se. Musí to bejt speciální molitan na vzduchový filtry, je stálej a netvrdne, snáší dobře olej a také pokud se filtr zasere, tak se v oleji pere.
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod Mr.babetta » ned čer 17, 2007 23:38:46

Jenda píše:Normální pouzdro na sání. Pouze se prodává prázdný /asi za 100,- peněz/ Je tam pouze hustý drátěný sejtko, který překrejvá hrdlo sání. Mám ho na svý 210 taky, dával jsem ho tam dodatečně, líbilo se mi to. Dovnitř je dobrý dát molitanovej filtr, například z travní sekačky. Jasný že tam nebude pasovat, musí se upravit. Ten molitanovej filtr je o 1000% lepší než ta drátěnka, co je v rámu. Chytí i ten jemnej prach, co nejvíc ničí válec. Dokonce existuje na spešl volej, kterým se ten milotan napouští. Pak je to tutovka. Obojí /jak molitanovej filtr, tak volej k němu, lze koupit. Pokud to nemají v mototechně, tak v krámu se sekačkama určitě. Pouze bacha na to sítko, musí tam bejt, aby se ten molitan, nebo jeho malý kousky nedostaly do sání a do válce. Molitanovej filtr se musí ještě upravit tak, aby se motorka nedusila, tedy narvat ho tam jen přiměřený množství. Pokud by byly problém, jsou tam ještě dva předlisovaný otvory, lze je vystřihnout a pohoda.
Poznámka: Normální molitanová houbička se nehodí, časem spuchří a drolí se. Musí to bejt speciální molitan na vzduchový filtry, je stálej a netvrdne, snáší dobře olej a také pokud se filtr zasere, tak se v oleji pere.


jasný,jak filtr na mnohem dražší stroje.měli sme doma dvě krosky tak vim co to všechno obnáší s těma filtrama.
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod avar » čtv čer 21, 2007 1:17:29

pozerám, že tuning začína naberať obrátky
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Příspěvekod Mr.babetta » čtv čer 21, 2007 12:53:14

avar píše:pozerám, že tuning začína naberať obrátky


A je přece dobře ne?
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod Ajo » ned pro 21, 2008 15:29:30

IGI: kde sú tie foto toho sania veľmi ma to zaujíma chcel by som to vidieť :lol:
3x Babetta 210
ČZ 250/455
Jawa 350/362 CALIFORNIAN-OILMASTER
Jawa 350/640
Uživatelský avatar
Ajo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 183
Registrován: sob črc 26, 2008 10:37:00
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod IGI » pon pro 22, 2008 14:55:32

Ajo: Dal som to dole. Po potrebnych upravach to nesposobovalo taky narast vykonu, ak som si prial.
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Re:

Příspěvekod henco » sob čer 13, 2009 14:51:08

IGI píše:no chlapi, som vyspekuloval daco s tym sanim :lol: . Najprv som sa rozhodol otocit sanie proti smeru jazdy, aby sa ten vzduch dnu az tlacil :-)....Urobil som to tak, ze som novodurovu trubku zohrial, natiahol na to povodne sanie obdlznikoveho priemeru, natocil proti smeru jazdy a koniec som rozklepal do tvaru obleho vejara. Kuskok to pomohlo, ale nebolo to na 100% to, co som chcel. Tak som zobral kusok kovovej rurky cca 5cm a jeden koniec som zrezal pod ostrym uhlom. Navaril som dve plosky oproti sebe, navrtal dierky a prisruboval namiesto povodneho sania s kovovymi filtrami. Na to som nasunul a nalepil plastovu rozprasovaciu hadicu z polievacky s priemerom cca 10 cm, ale bez tej casti s dierkami. Cize to vyzera ako velky lievik s dierou priemeru 4cm :lol: . Dovnutra som narval papierovy filter.
Prva testovacia jazda ukazala zvysenie rychlosti o cca 20km/h. To bolo sice pekne, ale ked som prisiel domov a kontroloval som to "udelatko", zistil som, ze papierovy filter ten napor vzduchu nevydrzal a roztrhal sa na franforce. Nastastie som tam mal aj vrstvu pletiva 4x4mm, cize sa ten papier nedostal dnuka, a nastastie bolo po dazdi, cize ani prach sa nekonal :wink: . Tak som tam strcil klasicku dratenku namocenu v M2T. A fachcime dalej 8) . Az bude zaujem a budem mat cas, hodim foto.

PS: Aj zvuk to ma drasticky jak supermoto skoro :lol:

no ta de je ten obrazok, ha :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
babeta stela 134
som amatér
henco
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: pát čer 12, 2009 17:18:59

Re:

Příspěvekod IGI » ned čer 14, 2009 23:06:39

henco:
IGI píše:Ajo: Dal som to dole. Po potrebnych upravach to nesposobovalo taky narast vykonu, ak som si prial.
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Re: Sanie - Babetta 134???

Příspěvekod oggy » úte črc 28, 2009 9:29:00

Kluci kde sehnat ten kryt sání z tý 134? U nás jsem to nikde nesehnal a neviděl jsem to ani v žádný e-shopu. Občas jedu v celkem prašným prostředí a to origo sání je ne nic.
oggy
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 14
Registrován: pon pro 08, 2008 13:22:25

Re: Sanie - Babetta 134???

Příspěvekod mesh » úte črc 28, 2009 20:38:46

Je to docela bezva věcička,jen řekněte kde se to dá sehnat :wink:
Uživatelský avatar
mesh
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 36
Registrován: stř črc 08, 2009 21:43:17
Bydliště: Hradec Králové

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 3 návštevníků