OK. Ovšem Knižka Babetta od Ďurkoviča vyšla v roku 1988 a zaoberá sa jak typom 207 tak jaj 210 a keďže v obehu už boli obidva typy karburátorov tak Durkovič opisuje nastavenie karburátora takto, citujem:
"Protože karburátory mopedu Babetta se zásadne konštrukčne nelíši se bude vztahovat na jikov 2912 DC" Neviem z ktorého roku je dílenská příručka k typu 207.300 a 207.500, ale je možné že sa tam uvádza Jikov 2912 už len preto, že boli už na trhu a ak si niekto tento novší typ namontoval, tak aby sa vedelo, že nastavenie je rovnaké. Uvádza sa tam iba cituje:
"Kontrola a nastavenie hladiny benzínu u karburátorov Jikov 2909 a 2912 pre moped Jawa" lenže nikde sa neuvádza, že sa jedná o typ 207 či 210.
Ja síce dielenskú príručku ani na jeden typ 207 nemám, nepotreboval som ju, ovšem mám katalóg náhradných dielov z roku 1987 pre 207 typy 300.400.500 a tam je uvedený typ karburátora Jikov 2909.

- 7q.jpg (201.18 KiB) Zobrazeno 9662 krát
Nakoniec som aj troška pátral či nezistím niečo či sa do posledných typov 207 náhodou nemontovali karburátory Jikov 2912, ale žiadnu zmienku som o tom nenašiel, len zmienku, že Jikov 2912 bol vyvinutý pre nové mopedy Jawa 210, ale v ktorom roku, o tom už zmienka není, tak fakt neviem ako sa potom do 207 dostali. Snáď boli vyvinuté skôr ako sa spustila výroba 210 a mohli ich fakt použiť aj do posledných typov 207, zvlášť čo išli na vývoz.
Takže, tak či tak na tom mne osobne nezáleží a zbytočne sa tu budeme na tom naťahovať. Kto má v 207 Jikov 2912 tak má, kto nie odporúčam ho tam dať, vždy je lepší ako dellorto.