Válce československé výroby mají snad nejhorší odlitky ze všech vyráběných motorek v československu. Upravoval jsem jich už zpoustu a většina je porovytých a to i válce sting. Pionýr nebo stadion májí lepší odlitky. Nejsem odborník na odlévání hliníku, ale válce asi nebyli odlévány odstředivě. I když některé jsou dobré, zřejmě podle toho jáká byla ve fabryce směna
Co to znamená že je ten válec lisováný? Každý je odlitý, ale u polských je zároveň s vložkou a do čs válců se vložka lisovala až po odlití.
Vložka z poslkého válce jde vylisovat, i když podstatně hůře, ale to válce sting taky a vložka v nich zalitá není.
O přenos tepla bych strach neměl, já mam třeba válec u kterého je přesah vložky tak malý, že po ohřání na 150° jde vložka vylisovat pouhým zatlačením rukou a funguje to.
Pokud bych měl porovnat válce poslké s čs tak v přesnosti výroby se moc neliší, snad kromě pomocných přepuštěcích kanálu, ty jsou u poslkých válcu jen na okrasu. Ale co kus to originál, takže záleží na jaký zrovna natrefíte
