Seřízení karbecu dle plexiskla

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod kolos » čtv čer 20, 2013 12:24:52

No, plovák by se měl volně otáčet na tyčce a tyčka je většinou napevno, takže tohle bych ještě poladil. Ta proměnlivost toho že kape-nekape-přímo valí, ukazuje na nějaké drhnutí plováku.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod PetrT30 » čtv čer 20, 2013 12:49:57

Hladina je jen jedna a je jedno jestli je 4 metry nad zemí nebo 4 centimetry. Nejdůležitější je aby zavřel ventil tak jak má.
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod kolos » čtv čer 20, 2013 13:24:58

No když myslíš... :roll:
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod Pat » čtv čer 20, 2013 13:25:12

jestli chodi plovak volne tak ho neres
zkontroluj jehlovej ventil, to udelas tak ze fouknes pusou do privodu na benzin a rukou ho zeposdu zamacknes jen zlehka (plovak ho taky talci jen lehce) a pokud bude profukovat je spatnej

dalsim krokem je nahybani plovaku tak aby jsi mel hladinu na te hnede rysce podle obrazku co tu nekdo daval odkaz, tzn das normalne privod hadickou, jak to mas v nadobe tak sledujes kam az se vysplha hladina (mel by se sam uzavrit ten ventil a hladina zustat nekde)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » čtv čer 20, 2013 13:52:41

Pat píše:dalsim krokem je nahybani plovaku tak aby jsi mel hladinu na te hnede rysce podle obrazku co tu nekdo daval odkaz, tzn das normalne privod hadickou, jak to mas v nadobe tak sledujes kam az se vysplha hladina (mel by se sam uzavrit ten ventil a hladina zustat nekde)


jak se ventil zavře tak benzin by se měl držet v hadičce ? Mě furt protíkal, vždycky tam zustal a po par sekundch sklouzl dolu. karbec sem otočil, crknul trochu benzinu na ventil a drží, když ho rukou zvednu maliko tak už benzin vyteče, profukoval jsem ho a utíkalo mi to co vím tak u toho šroubu kde se napojuje hadička. A při sebemenším povolení ventilu to šlo hned vzduch ven.netlačil sem na něj vubec, prst se přiložil na drátek. Takže ten plovák.

A karbec má byt vodorovně teda jo 20mm ve výšce
Tak už se babrám. Ohýbam to dobře? čerevená barva znázornuje, jak by ten plíšek měl vypadat po ohnutí
Obrázek

ja blbec sem si vyřezal okýnko v nádobce abych dobře viděl zda benzin vytéká nebo ne a to okynko je přesně na přechlastané hodnotě takže nemůžu zjistit při jaké hladině se zavře, ale mam to max 1-2 mm viz přechlastaná hodnota na obrázku ,protože když do toho fouknu tam hladina se zvedne malinko a začne bublat benzin takže musím byt blizkoučko.

Teď samozřejmě plovaky při každem druhem nahnutí dřou, tak sem se rozhodl že přimontuju komoru a uvidím

Mate nekdo odzkouseno ze nizka hladina o 2_3 mm podle obrazku je taky spatne nastavena hladina nebo jen teorie?
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod Pat » čtv čer 20, 2013 16:49:22

plovaky musis ohybat opatrne, aby to nedopadlo tak ze budou drit nebo ze kdyz das komoru tak se rovnou zavre ventil, to uz se mi taky stalo (sice na karbecu ze simala, ale stalo)
nejlepsi bys mel sehnat si origo plovak, protoze tady ten novej je k hovnu (moc velkej), starej plovak se da opravit pokud ho mas ponicenej

verim ze to nastavovani je peklo, ale kdyz to dobre udelas, bude ti krasne startovat, zrychlovat a bude dobra spotreba, takze se vyplati s tim hrat

jeste jednou k tomu testovani toho ventilu, protoze z toho co pises to moc nechapu a podle me to delas blbe

testovani jehlovyho ventilu delas normalne bez benzinu, karbec si vemes do ruky a pusou fouknes do te diry, kde ma pritikat palivo
prstem zlehka zatlacis na jehlovej ventil (na ten malej cudlik) a uz by to nemelo jit profouknout, pokud jde tak zkusit dotahnout ventil (treba profukuje kolem) a nebo pak koupit novej!
potom teprve muzes ladit hladinu, takze to nejdriv vyzkousej, snad jsi to uz ted pochopil, kdyby ne ptej se
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » čtv čer 20, 2013 19:11:23

Ano pochopil :) dělal sem to tak, i jsem ho otočil vzhuru nohama že ventil zajel vlivem gravitace a neprofuknul jsem nic.

S těma plovakama je to jak říkaš, vytahl z benzinu, oddělal 2 šrouby, vytahl plovák lehce ohnu, dám zpět složim a kua sekne se v pulce tak zase rozebrat pak vyzkoušet i s komorou a do benzinu. Jinak zkouším to tak, že liju benzin a inj.stříkačkou po troškach střikam dovnitř, pak pusou fouknu do hadičky a slyším uplně jak blizko jsem. někdy to bubla, někdy už se hladina nadzvedne tím tlakem.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » čtv čer 20, 2013 20:21:20

Takže už asi 2 hodiny testuju, ja sem to věděl že to zakřiknu. Když užř sem si myslel že to skusim tak to složím, chytnout to nechtělo až nakonec asi po 2-3 minutach kvedlaní s plynem to drželo volnoběh tak sem to pomalu zahřal a projel, myslím že sem musel ubrat na volnoběhu, tak ho mam nižžší.

Přijde mi že to mam trošku lenivější, ale jinak to jede cca stejně, všude sucho. Tak sem to nechal stat s benzinem asi 30 minut a sucho jak na seně. Cely bez sebe,znova startuju v pohodě, parada těch několik hodin zavřeny s tím stálo za to. bavím se s mamkou, upevňoval sem něco a mamka na mě něco ti tam teče :!: :!:

Jasně že to chcalo(pardón) proudem, z ovzdušnovaku a z pod plastu ale to byly fofry, kolco 15 čísel za 20sekund. Tak ja hned benzin vypinam, sudavam plast a hadrou saju co to jde. pak to přestalo.

Pak to zas držtelo, tak to zase projedu, za jízdy sucho jak nikdy, ani kapka.Jel sem i pomalinku aby přivod paliva byl větší než spotřeba aby se komora stále doplňovala a sucho, na volnoběh sem stál asi co 500 metru 2-3 minuty a sucho, ani náznak uniku. Chcipnu to a buď to drželo nebo se to zase rozteklo surově.

Já už nemam chuť zase stím hybat bo začnu od znova jak minule. Plovák se nejspíš zadrhuje, při jízdě asi vibracema nemá šanci se zaseknout a jestli při jízdě funguje, tak při vypinání motoru musím co nejdřiv vypnout benzin a mělo by to fungovat :twisted: JÁ SEM TO VĚDĚL, JÁ TO ZAKŘIKL ! JEŠTĚ sem poprve tam narval toaleťak at zjistim jakýkoliv únik a nic, mam ho i vyfoceny jak je perfektně suchý se zapnutým benzinem. AAAAA :D
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod babetak55 » čtv čer 20, 2013 21:15:10

tak to vypadá že máš v plováku dírku
na fotce jde vidět že ti tam chybí kousek letování
http://babetak55.motorkari.cz
babetta 207
babetta 210
Uživatelský avatar
babetak55
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 191
Registrován: úte zář 04, 2012 20:58:39

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod Rybár » čtv čer 20, 2013 21:43:48

Tie plaváky sú na foto strašne šikmo dole sa zbiehajú nastav švy rovnobežne ,
Už len bolo Pionier21,Mustang,CZ 175-487,Jawa350-354,JAWA350-634, MZ150,Babetta 210, Stella,Jaweta,CZ 175-505 rikša,Yamaha FZR1000 exup, BMW 1100GS
Teraz je Babetta 210, Stella
Obrázek Spotřeba BABETTA 210 210
Uživatelský avatar
Rybár
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 62
Registrován: čtv čer 20, 2013 17:45:07
Bydliště: Košice KN08PS

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » čtv čer 20, 2013 22:19:34

Toto je nový typ plováku které jsou větší a aby sedly do komory musí se ohnout.( ne z mé hlavy )

Kdyby byla dírka tak by se plnil plnil až by byl sakra těžký a teklo by to proudem i za jízdy což se mi ještě nikdy nestalo( ano, nikdy neřikej nikdy, zitra očekávam vodopád)
Jel sem to projet, svička Ok, dal sem 7+7. cesta tam při jízdě sucho, zpět už normálně mokro(miska vlhka)
přijedu dom, a kapalo jen od plastu, ovzdušnovák suchy.

Dnešní práce totalně nazmar, ještě že svítilo slunko a já se trochu opálil.
Ještě přemýšlim, co takhle použit ten stary ventil a upravit ten drátek. Všiml sem si že při plnění komory plovák tlačí z části na háček který sílu přenáší na ventil a uzavárá jej. Dále co jsem zjistil tak, jeden z plováků ma na vnitřku promáčklinu, ale to nejspiš udělal předchozí majitel, aby se vešel do komory.

Ale aspoň sem se po několika dnech projel a se západem slunce sem si cestu užil.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod Pat » čtv čer 20, 2013 23:05:04

promacklina na plovaku se da vyvarit v horke vode
tou dirou v plovaku by to mohlo byt, ale spis to vypada ze se ti zasekava ten jehlovej ventil, ze kdyz to drnca tak se pohne a tesni, ale pak jak spadne hladina, tak plovaky nemaji silu ho vytlacit zpet a uz pak tece proudem
zkus kupit novej a pak si zase hrat

veri mi ze ja nad tim stravil nekolik dnu odpoledne nez sem to nastavil, taky sem mel podobny problemy jak ty
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » čtv čer 20, 2013 23:13:01

Ventil druhym dnem meneny.fuuu, to by bylo kdybych ho potreboval. Nejdrive v utery az by byl doma :D
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod ridchey » čtv čer 20, 2013 23:15:02

tuningrob píše: Všiml sem si že při plnění komory plovák tlačí z části na háček který sílu přenáší na ventil a uzavárá jej..


tak pozor, raminko plovaku nema tlacit na hacek,ale ma tlacit primo na jehlu ventilu!!, hacek je tam proto,aby se pripadne jehla nezasekla v zavrenem stavu,neboli - aby raminko plovaku zatahlo pri nizke hladine za ten hacek a otevrelo ventil...
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Seřízení karbecu dle plexiskla

Příspěvekod tuningrob » pát čer 21, 2013 7:29:14

Dnes to znova omrknu, ale přišlo mi že určitou dráhu plováku tlačí právě na ten háček, taky to mlže být tím všerůzným ohýbaním a neorigo.plovákem. V zavřené polože se už dotýka ramínkem ventilu.

A k malinké promáčklině, vy ste je nahřívali až praskly, to já bych nedovedl sletovat zpět. V jaké sem nevýhodě,když je promáčkly, Menší výtlak ? Ale jak říkam, celkem to lícuje s nálitkem pro emulzní trubici. Při vyvaření se jen nafoukne ?


Obrázek
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků