hm drevenou tyckou budem za jazdy pocuvat motorSETTY píše:skus použiť drevenú tyčku jeden koniec na ucho a druhým sa dotýkaj tej časti o ktorej si myslíš že klepoce toto sa používa ak chceš zistiť poruchy ložiska alebo iných rotačných vecí na ktoré nevidíš alebo je k nim horší prístup
igoreva píše:Spojka mi po nabehaní takých 550 km radí lepšie.
No stále to nie je ono, Babče trvá preradenie do dvojky dlho a motor sa vytáča na jednotke do otáčok.
Naopak na referenčnom kopci preraďuje do jednotky omnoho skorej ako som mal odsledované. Niektore úseky kopca som (pred výbrusom) prešiel na dvojke a teras mi tam zaradí jednotku.
Myslím, že je to zníženým výkonom motora (slabší krútiaci moment) od slabej kompresie.
Chcem vymeniť ešte raz nové piestne krúžky, zmerať aká je vôľa v zámkoch piestných krúžkov.
Mám pocit, že kompresiu vo valci mám omnoho horšiu ako pred výbrusom lebo vtedy som cez hornu úvrať pretočil piest rukou s veľkým odporom, teras to ide ľahko. Piestne krúžky asi prepúšťaju!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků