chování při max. rychlosti

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod Lecco » čtv lis 21, 2013 20:34:17

U mě to víceméně byla mezera mezi kontakty na svíčce. Zkus jí trochu sklepnout (lehce !), anebo jestli máš spároměrku, tak to nastav s ní. Mě to vynechávalo i na stojanu. Znělo to jako omezovač. => rrrRRRR...Huuuuu...rrrRRRR...Huuuuu
Lecco
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon dub 29, 2013 0:54:26

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod Roman Kinčl » čtv lis 21, 2013 21:58:32

Svíčkou to nebude. Spároměrku mám dokonce jsem zvětšoval odtrh protože se na jiskřišti dělaly pecky. To to potom začalo vynechávat a cukat až to zdechlo. Musel sem pak pecku hadrem setřít (ještě že vozím svíčák :) ) Spíš bych řekl že to bude dosloužilým tyristorem nebo cívkou jen potřebuju aby mi to tady někdo zkušenější než sem já potvrdil :) Podle mě už je TJZ špatný a dělá to slabou jiskru. Jak sem psal měl jsem tam Brisku na který sem měl docela malej odtrh (0,5) a dusilo to stejně. Jinak jaký je pro babettu ideální odtrh? Ať mám jistotu že svíčkou to není :)
Uživatelský avatar
Roman Kinčl
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 261
Registrován: pon dub 16, 2012 16:41:48
Bydliště: Hradec Králové

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod Lecco » čtv lis 21, 2013 23:05:16

Jo, tak nějak by ten odtrh měl být. Tyristor a indukčku + póly si změř ohmmetrem. Moje hodnoty jsou v tomhle tématu.
Lecco
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon dub 29, 2013 0:54:26

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod RottenFox » pát lis 22, 2013 13:33:22

Pripadne jsme to zrovna resili u me. Viz link pod prispevkem.
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 571
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod Roman Kinčl » pát lis 22, 2013 16:57:27

Takže myslíte špatný zapalovací pól? To by to ale nejezdilo vůbec ne? Každopádně koupím nový a k tomu sdružený tyristor s cívkou. A je teda ten zapalovací pól PAL kompatibilní s tím GYT zapalováním? Koupí podle mě nic nezkazím protože ničím jiným to stejně asi být nemůže. Uplně vyřazuju motor (karbec, výfuk atd.) jediná je teda elektrika.
Uživatelský avatar
Roman Kinčl
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 261
Registrován: pon dub 16, 2012 16:41:48
Bydliště: Hradec Králové

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod Lecco » pát lis 22, 2013 21:38:35

Nic bezhlavě nekupuj. Jestli máš multimetr, tak to změř. Zabere to 15 minut a nemusíš zbytečně vyhazovat peníze.
Lecco
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon dub 29, 2013 0:54:26

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod RottenFox » pát lis 22, 2013 22:49:08

Mě to přijde na ucpanej karbec...
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 571
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod Lecco » sob lis 23, 2013 12:07:54

Tak každopádně proprat ho v ultrazvuku není na škodu. :)
Lecco
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon dub 29, 2013 0:54:26

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod RottenFox » sob lis 23, 2013 12:56:19

Každej ultrazvuk nemá :wink:
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 571
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod Lecco » sob lis 23, 2013 13:36:01

Vím, ale už to není tak drahé, jak to bývalo.

Nebo jestli má někdo zájem, můžu nabídnout svůj. Vyčistil jsem v něm karburátor z Moskviče, že vypadal jak novej. :D
Lecco
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon dub 29, 2013 0:54:26

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod kolos » sob lis 23, 2013 13:39:39

Povaření v octu je taky velmi účinná čistící metoda.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod RottenFox » sob lis 23, 2013 14:12:29

Lecco píše:....Nebo jestli má někdo zájem, můžu nabídnout svůj. Vyčistil jsem v něm karburátor z Moskviče, že vypadal jak novej. :D


Otevři si kšeft. :D My ho máme v práci. Já jsem v něm vyčistil všem chlapům z fabriky lžičky na kafe. 8)

Ale jak píše kolos, ocet taky gut.
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 571
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: chování při max. rychlosti

Příspěvekod Roman Kinčl » sob lis 23, 2013 15:03:16

Tak sem důkladně mosazným kartáčem přejel kontakty na tyristoru a cívce a objevil jsem témeř odpadlý kabel k cívce. Vyměnil sem ten konektor, přepájel všechny kontakty na tyristoru a zatím se mi to teda zdá o dost lepší. Můžu jet na plný plyn a motor se nedusí. Jen když je motor opravdu hodně vytočenej a rázně uberu plyn a hned zase přidám tak to chvilku taky dusí ale to bych přisoudil tomu že nestíhá dotékat benzín. Jinak to jezdí dobře.

Tady jsou ještě naměřené hodnoty:

Cívka
1-15 0,8-0,9 Ohmů (v knížce je 1 Ohm)
15 - VN 5700 Ohmů (v knížce je 6000 Ohmů)

JTZ
G-1 Nekonečný odpor
G-15 Nekonečný odpor
G-I Nekonečný odpor
I-1 14 M (to se objevovalo vždy s přestávkami - přisoudil bych to nabíjení a vybíjení kondenzátoru) Diodový test - 652
Tady bych se zastavil protože v knize od Ďurkoviče se píše že mezi svorkama I a 1 má být odpor v rozsahu 60-400 Ohmů. Oba jsme tam však naměřily velké hodnoty v řádech megaohmů.
I-15 Nekonečný odpor
1-15 Nekonečný odpor

Napájecí cívka 171,1 Ohmů (v knížce je 220 +- 10 Ohm)
Impulzní pól 14,7 Ohmů (v knížce je 17 +- 1 Ohm)

Jinak ultrazvuk mám ale karburátor je v pořádku čistý.
Uživatelský avatar
Roman Kinčl
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 261
Registrován: pon dub 16, 2012 16:41:48
Bydliště: Hradec Králové

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků