od Pavel » čtv čer 26, 2014 12:13:31
Jo, tento problém znám velmi dobře. Z kopce, jakoby byl najednou přerušen přívod paliva, Babča zpomaluje a těsně před zastavením se chytne a jede dál. Občas to třeba i střelí do výfuku. Tohle je zcela určitě způsobené špatným tyristorem nebo indučkou, vzácněji svíčkou, nikoliv magnetem, snímačem impulzů či zapalovací cívkou.
Doporučuji vyměnit tyristor, projet se, když to nepomůže, vyměnit indučku. Píšeš, že si už tyto komponenty měnil, ale pozor, ne každý "nový" tyristor je ok, i když při změření na voltmetru vykazuje dobré hodnoty. Mám takovou zkušenost, že z 5 kousků, co koupíš v obchodě, jsou dobré max 2-3 tyristory a u indučky každá druhá. Bohužel, nikdo to před prodejem nezkouší na Babettě... Ještě bych být tebou prošel všechny spoje kablíků zapalování a zkontroloval ukostření, zbrousil zoxidované povrchy a pořádně to prostříkal Kontaktolem.
A teď přesnější vysvětlení, proč ti to z kopce nejede. Při jízdě z kopce je směs ve válci chudší a hůř se zapaluje, takže je kladen větší důraz na kvalitu jiskry, kterážto je ale slabá a proto směs nezapálí. Babetta zpomaluje, je tam čím dál víc benzínu, směs se tedy začíná obohacovat a obohatí se těsně před zastavením tak, že se to zase rozjede.
Naposledy upravil
Pavel dne čtv čer 26, 2014 12:17:54, celkově upraveno 1
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
