Pokud teče benzín, svíčka je mokrá, na bubnu je solidní komprese při otáčení rukou, tak je problém v elektrice. Vyměnit postupně každý díl na zkoušku. To,že si měnil elektriku a háže ti to jiskru, ještě nic neznamená. I nové díly můžou být porouchané. Při plné kompresi už svíčka házet jiskru nemusí, když zapalovací soustava nefunguje dokonale. Předstihem to není, v podstatě si můžeš stator dát do libovolné polohy a pojede ti to pořád dobře, rozdíl je max +-2km/h v maximálce. Babetta má natvrdo daný předstih podle toho, jak si ho nastavíš, jenže v různých otáčkách by ten předstih měl být jiný, aby to bylo optimální. U aut typu Škoda 120 byla podtlaková regulace předstihu v závislosti na otáčkách motoru, u Babči nic takového není, tohle řeší jedině Vapíčko, ale to tam určitě teď nemáš

Takže je defakto fuk, jak ten stator nastavíš. To jen pro vysvětlení, že předstih nemá u Babetty téměř žádný vliv.
Zkus vyměnit GYT, zapalovací cívku a impulzní cívku(stator).