









(podotýkám že před tím jezdila +- dobře nic se nesralo atd. jen pak to snížení výkonu a střílení do výfuku mi už dělala v létě jak se zahřála a já to chcípal z kopce)
Pavel píše:Hrabal jsi do motoru? Tzn. změna časování? Úpravy válce, pístu? Předpokládám, že hlava je čistá, dekarbonizovaná po GO.
Když to střílí, tak je to vždy špatnou elektrikou. Předstih nemá vliv na střílení zrovna u Babetty. V první řadě bych zkusil třeba sklepnout svíčku na 0,3-0,4mm, jestli to bude dělat také. Většinou tato úprava mírně zlepší jízdu a už víš, že svíčka dostává nedostatečnou jiskru na předepsanou vůli elektrod. Pak platí jednoduché pravidlo. Měnit jeden díl po druhém, až to přestane. Tzn. svíčka, fajfka,indučka, tyristor (pozor, někdy je třeba zkusit víc kousků), zapalovací cívka, celý stator. Je to práce tak na hoďku, než povyměňuješ všechny komponenty a projedeš se. Není boha, aby to po zkušebním prohození komponent střílelo dále.
RottenFox píše:A ještě jestli nemáš porušenou bužíru na káblu, někde.
RottenFox píše:A nemáš tam v tom napojení někde blbej kontakt?
Lepší mít jeden kus od statoru až na konec, než tam bastlit spoje.
ridchey píše:dej mensi trysku.....
wenca084 píše:Změnou velikosti trysky si to akorád rozladíš , nech to tak jak to má být ( když to máš bez úprav ) , max dolad´ na jehle. Spíš měj starost at máš čistej výfuk ( + koleno ), namazanej řetěz a nafoukané pneu, tam je to hodně pak znát.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků