U toho našeho Frantíka je to daný lemplovostí při výrobě a šetřením ve výrobě, jak už tu bylo zmíněno. (vypisuju to teď, že ses ptal a téma je stejně uzavřeno)
Zezačátku u toho prvního, co jsme měli, jsem si myslel, že jsem koupil nějaký šizunk, ale jak zadáš svůj problém + Peugeot 307 do Googlu, tak ti vyskočí tři pjerdele odkazů na fóra, kde lidi řeší to samé.
Některé komponenty jsou tam tak blbě udělané, že i v případě kvalitního (konečně jsem našel) a pravidelného servisu to prostě odchází.
No a blbý je, že když nemáš zvedák, tak většinu prostě sám neopravíš, i když jsou to banality. Je to tam tak blbě zadělaný, že se k tomu nedostaneš.
Jinak problémy nebývají jen mechanické, ale i elektronické - a elektro je právě to, co pořád někde opravuju. Vytavený pouzdra jsou běžná věc.
Jinak ten momentální problém mám způsoben nekvalitní naftou, i když jsem měl za to, že tankuji na spolehlivých čerpadlech.
Ad vejfuk - tady se musím sebe zastat - to bylo ještě u toho minulého benzínu, co jsme měli. Výfuk byl v pořádku, nehlučel, nebyl prorezlý, nic se dlouho nehlásilo, vůbec nic, a pak si člověk jede a najednou mu ve sváru upadne zadní tlumič.
Asi to Frantíci blbě přivařili.
Jinak tu taky nějak nenadávám, Babetty i našeho Pažouta mám rád, jen se mi nelíbí ten poměr oprav, že je skoro stejný u obou.
Jinak jak jsem říkal, stačí zabrousit na Pežoťácký fóra ohledně 307, těch neduh je plno, a většinou fakt tím, že to odflákly u výroby.
Pokud teda zrovna nejde o majitele hňupa, co zanedbává údržbu, jak už tu bylo zmíněno.