No takto. Naozaj je na karburátore sieťka. Ale zase tá "jemnosť" sieťky je taká hrubá, aby to zabránilo nasaniu kameňov do motora

. Že by to filtrovalo jemný prach z cesty, o tom dosť pochybujem. Viem, že má byť jemne naolejovaná, ale aj tak, moc neverím tejto filtrácii. Preto mi ten plech plní dve funkcie naraz. Zabraňuje rezonancii krytu a zároveň tým, že je potrený vazelínou, lepia sa na ňu drobné nečistoty, ktoré by inak vošli do motoru.
A čo sa týka tých sacích dier-áno dajú sa prevrtať na väčší priemer. Ale vzhľadom na to, že sa tým zmení odpor v saní tak by som to nechal tak. Totižto dvojtakty sú na odpory v saní a odpory vo výfuku dosť citlivé, oveľa citlivejšie ako štvortakty a keď sa dané odpory "rozladia", môže sa stať, že to potom ťahá horšie. Osobne som na tom kryte neexperimentoval s dierami. Mám ich tak ako sú od výroby.