Oprava odvolávám. 1 spojkou to nebude. Kdybys rozběhové čelisti dal obráceně, mohly by to dělat ty, jenže pak bys zase nenastartoval. Tak nevím. Nebo zadřené jehlové ložisko v 1 bubnu, ale pak by se ti zase pořád točilo zadní kolo.
Pokud ti zabírá motor při couvání, je to asi tím
že rozběhová spojka (ta se 3-mi paknami) drhne o svůj buben. Příčinu musíš najít.
-Zatuhlý čep té starovací spojky, nebo moc drhne listová pružina pod lamelou, a lamela se nevrací do výchozí polohy, nebo drhne mosazná podložka...
-Slabá pružina
-Moc tlusté obložení na nové čelisti, obrousit, (nebo najet 100km a obrousí se to samo

)
-Buben té spojky hází a škrtá o čelist
Při couvání je tato spojka samosvorná, takže stačí aby se trochu otřela o buben a chytí se (sepne), odstředivá síla k tomu není potřeba.
Lubor
PS. Pozor, v dokumentaci k motoru je 1 spojka nakreslena obráceně než je ve skutečnosti, potom by byla samosvorná při tahu motoru. Takhle složená spojka by ale při brždění nikdy nerozepnula, a motor by chcípnul.