Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice...
  Dnes je: 21. 10. 2019  | Kniha hostů pro web o kralovické lokálce
  Spam Killer

Registrace čtenáře
  Přihlášen...
Neznámý čtenář
  Upozornění!
Stránka o zaniklé železnici do Dolních Kralovic běží na novém CMS a na nové adrese. Stránka se přesměrovává na novou URL automaticky, kdykoliv zavoláte tento starý web, nebo otevřete hlavní stránku starého webu /volba "Tato stránka"/. V podstatě tedy platí, že obě adresy jsou platné. StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada
  Copyright...

Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice
Diskusní sekce, která používá část kódu a jádra redakčního systému phpRS, který je podle mezinárodní licence GNU volně šiřitelný a upravovatelný.
Na stránkách spolupracuje Město Vlašim a Podblanický vědeckotechnický železniční klub.
Webmaster: Jan Kulík
StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada

Zavřít a opustit tuto stránku zde>>

téma * Oprava mostu
Vydáno dne 04. 10. 2010 (2914 přečtení)

Od 13.9. do 26.9. probíhala rozsáhlá výluka na trati ČD číslo 222, tedy z Benešova do Trhového Štěpánova. Hlavní akcí, mimo rekonstrukce úrovňových přejezdů na silnici 112/II byla oprava mostu u Znosimi...

My se však podíváme na místo nerozsáhlejší opravy a to právě na most u Znosimi. Tato akce byla pro celou Vlašimku klíčová. Jakýkoliv problém s letitým mostem by mohl být pro tuto železnici fatální. Během výluky se zde opravovaly oba hlavní pilíře na obou koncích mostu. Provádělo se sprárování a hloubková injektáž za účelem jejich zpevnění. Stav ocelové konstrukce po proběhlých měřeních je stále dobrý, ale přesto se již uvažuje o její výměně za jinou konstrukci stejné délky a nosnosti. Vyjde to o mnoho levněji, než původně zamýšlená náhrada jedním mostním polem z předpjatého betonu, které by se navíc muselo pro svou délku velmi obtížně dopravovat, protože jednou sestavené se už nedá rozdělit. Tato akce je naplánována v řádu dvou, tří let a výluka by byla podstatně kratší, pouze několik dnů, kdy nejnáročnější operací by bylo rozdělení konstrukce na díly a její následné smontování, aby se mohla na místo určení dovézt po železnici na speciálních podvalnících.

Oprava mostu, obrázek

Pohled na opravovaný most /druhý týden výluky/.

Oprava mostu, obrázek

Rozsah prací byl značný, měnilo se i štěrkové lože na obou pilířích a mimo betonování se založily i čtyři vrstvy speciální fólie jako ochrana proti vlhkosti.

Oprava mostu, obrázek

Dnes je už most opět v provozu...




[Akt. známka: 0] 1 2 3 4 5

Článek Oprava mostu je otevřen...
Vložil: admin | Komentováno: 9191x | Komentuj! | Upozorni na článek | Tiskni! | Zavři>>



Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server

Tato webová diskusní sekce byla vytvořena prostřednictvím phpRS - přesněji částí jádra tohoto redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.