|
Zavřít a opustit tuto stránku
zde>> |
Upravená kniha hostů
Filtr |
Nový příspěvek |
Hledání |
Řazení/Zobrazení |
|
|
|
|
» Bangle / Bangláda /
Bangladéška...
|
[ 6.2.2015 9:04 | autor: Aleš Liesk. | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
>> Toto zvláštní jméno dostala tato lokomotiva proto, že měla sloužit v daleké exotické zemi.
Nestalo se tak, tedy jezdí z Benešova
Tato přezdívka se pro loko ř. 742 užívá třeba na Děčínsku i jinde - není to teda přezdívka jediné
lokomotivy, ale celé řady.
|
|
» Zatopené Dolní Kralovice
|
[ 27.1.2015 0:51 | autor: Marušák | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
https://www.youtube.com/watch?v=u3-iC7rbUvM
|
|
|
» 310.0107 a její osud.
|
[ 11.9.2014 11:13 | autor: jiku | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Při brouzdání internetem jsem narazil na toto :http://www.mdc.sk/katalog-predmet/1/
odkaz jsem vzal na těchto stránkách:
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/003376-Parni-lokomotivy-na-nasich-kolejich-rada-3100/
kde je mimochodem odkaz sem na tyto stránky.
S pozdravem Jirka
|
|
» Konečně jsem se projel vlakem
do Štěpánova
|
[ 25.8.2014 15:43 | autor: jiku | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Tak jsem se konečně vypravil i s rodinkou na konečnou mé oblíbené trati. Byl pátek celkem hezké
počasí, co si přát víc. Chvátalkou tam a Bíbánou (v modrém kabátku) zpět :-)
|
|
» Dokumentace výkresů
|
[ 2.7.2014 10:38 | autor: Milan ferdián | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Dobrý den,je možné od Vás dostat nezmenšené výkresy?
S pozdravem Milan Ferdián
|
|
» Pochvala
|
[ 19.5.2014 21:33 | autor: Petr | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Dobrý den,
máte naprosto skvělé stránky. Jelikož jsem mladší generace (ročník 1991), tak si trať pamatuju jen z
vyprávění prarodičů. Jednoho dne mi to nedalo a vyrazili jsme s kamarádem po jejích stopách. Z
Vašich stránek jsem čerpal mnoho informací a i díky nim se nám podařilo na kole projet z Trhového
Štěpánova až k přehradě. Chci se zároveň zeptat, jestli se bude opět konat pochod. Za skvělé stránky
i odpověď předem děkuji.
Petr
|
|
» Od Dolních Kralovic
|
[ 26.12.2012 21:31 | autor: Tomáš Baumruk | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
až po pivovar u bývalé zastávky Sedmpány,to vše obsahuje dnešní moje aktuální fotogalerie z
podzimního sychravého a mlhavého pochodu po zaniklé trati.Jako třešnička na dortu přidáno několik
snímků z kostela v Borovsku a ze židovského hřbitova v Trhovém Štěpánově.Nikdo ničím nepřispěl,a tak
musím zase já,takže pro všechny ty,co nemohli,zaspali, nechtělo se jim,nebo se jen tak lekli
počasí,pár následujících fotek.
Kdykoli přijdu do těchto končin,tak velmi lituji,že mohu po trati dnes již pouze jít a nikoli jet,a
přitom tenkrát stačilo tak málo.
Zkrátit o něco trať a koncové nádraží z údolí v Dolních Kralovicích posunout pouze kousek zpět na
kopec mezi zastávku Borovsko a obec Bernartice.Celá zbylá trať by byla nadále v provozu a odpadla by
i určitě náročná rekultivace krajiny.
Proč se tak nestalo,to mi tedy hlava nebere.
Možná se kdysi někdo zalekl vykolejení M 131 poblíž Keblovského viaduktu a spojil si to s možnými
průsaky ve spojitosti s pitnou vodou,takové věci se ale zásadně neopakují a co teprve vedlejší most
na D1.
Za povšimnutí u těchto fotografií určitě stojí výrazně se ztrácející násep trati,směřující pod
hladinu jezera,i z leteckých záběrů aktuální fotomapy je to hodně patrné. Jeho rozpad bude v dalších
letech zřejmě pokračovat.
Stál jsem v těchto místech,kde se trať ztrácí pod hladinou,poprvé.Možná i pod tlakem sychrava a
zrovna špatného počasí jsem se nemohl zbavit pocitu,že tady někdo udělal něco špatně.
Odkaz:
http://uloz.to/xBMNY7X/od-dolnich-kralovic-zip
|
|
» RE: Hanebná úroveň fotografií
|
[ 27.8.2012 20:15 | autor: Admin ® | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Jedná se především o hlavně fotogalerii. Na stránkách samotných se vyšší rozlišení než 540px
horizontálně nedá použít. CMS, ve kterém stránky běží, má takto pevně nastavený hlavní textový
sloupec. Větší fotografie by "přetékaly" a rozhazovaly stránku. Ale ty fotogalerie; zde jsou
fotografie skutečně mírně neostré. Příčina je jednoduchá: Fotogalerie jest moderní, dokonce s
vestavěným flashovým projektorem, ale server na kterém vše běží, postrádá jednu z knihoven, která je
nutná nejen k doostření, ale též k promítání videa, které pro tento nedostatek musí být jinde na
stránce. Fotogalerie mne na toto ostatně upozorňuje pokaždé, jakmile otevřu stránku administrátora
galerie. Knihovnu bych sice možná někde stáhl, ale nejsem majitelem serveru, ten vlastní velká
hostitelská společnost. Pochopitelně nemohu zasahovat do konfigurace jejich serverů. Ale možná bych
se s nimi mohl domluvit. Menlo Park Gallery je velmi rozšířená a používaná galerie, i profesionály.
Pokud má vše co potřebuje k chodu, je úžasná.
Pak odchodem do penze jsem se musel rozloučit se služební zrcadlovkou Nikon. Zbyl mi sice můj
stařičký kompakt Canon. Nefotí špatně, ale zrcadlovka to není. Navíc, pokud budete třeba psát knihu
o této lokálce, tak Vám fotografie v původním rozlišení, jak vypadly z aparátu, rád poskytnu. Kopie
plánů stanic /včetně originálních modráků/ mám dokonce v rozlišení 6500 x 2500px, ale jejich
publikaci v tomto rozlišení musí dovolit majitel. To jistě chápete. Každopádně díky za připomínku.
|
|
» Hanebná úroveň fotografií
|
[ 22.8.2012 10:41 | autor: Vladimir Sudek | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Je chvályhodné, že se věnujete historii o starých lokomotivách a tratích, je však neodpustitelné, že
nedbáte na odpovídající technickou kvalitu fotografií (rozumějte - jejich velikost a rozlišení).
|
|
Pokec»cZip - ver. 0.5 beta
|
|
|
|