Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice...
  Dnes je: 27. 04. 2024  | Kniha hostů pro web o kralovické lokálce
  Spam Killer

Registrace čtenáře
  Přihlášen...
Neznámý čtenář
  Upozornění!
Stránka o zaniklé železnici do Dolních Kralovic běží na novém CMS a na nové adrese. Stránka se přesměrovává na novou URL automaticky, kdykoliv zavoláte tento starý web, nebo otevřete hlavní stránku starého webu /volba "Tato stránka"/. V podstatě tedy platí, že obě adresy jsou platné. StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada
  Copyright...

Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice
Diskusní sekce, která používá část kódu a jádra redakčního systému phpRS, který je podle mezinárodní licence GNU volně šiřitelný a upravovatelný.
Na stránkách spolupracuje Město Vlašim a Podblanický vědeckotechnický železniční klub.
Webmaster: Jan Kulík
StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada

Zavřít a opustit tuto stránku zde>>

Upravená kniha hostů

Filtr Nový příspěvek Hledání Řazení/Zobrazení
Zobrazit příspěvky za poslední(ch):
Zobrazit čtenáře:
Zobrazit pouze registrované uživatele:
|<   << 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >> ] >>   >|
 
» Bangle / Bangláda / Bangladéška...
[ 6.2.2015 9:04 | autor: Aleš Liesk. | zobrazit vlákno | odpovědět ]
>> Toto zvláštní jméno dostala tato lokomotiva proto, že měla sloužit v daleké exotické zemi. Nestalo se tak, tedy jezdí z Benešova

Tato přezdívka se pro loko ř. 742 užívá třeba na Děčínsku i jinde - není to teda přezdívka jediné lokomotivy, ale celé řady.
» Zatopené Dolní Kralovice
[ 27.1.2015 0:51 | autor: Marušák | zobrazit vlákno | odpovědět ]
https://www.youtube.com/watch?v=u3-iC7rbUvM
» Pochvala
[ 23.1.2015 19:37 | autor: Milan | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Pěkné stránky a zajímavá historie.
» 310.0107 a její osud.
[ 11.9.2014 11:13 | autor: jiku | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Při brouzdání internetem jsem narazil na toto :http://www.mdc.sk/katalog-predmet/1/
odkaz jsem vzal na těchto stránkách: http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/003376-Parni-lokomotivy-na-nasich-kolejich-rada-3100/
kde je mimochodem odkaz sem na tyto stránky.
S pozdravem Jirka
» Konečně jsem se projel vlakem do Štěpánova
[ 25.8.2014 15:43 | autor: jiku | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Tak jsem se konečně vypravil i s rodinkou na konečnou mé oblíbené trati. Byl pátek celkem hezké počasí, co si přát víc. Chvátalkou tam a Bíbánou (v modrém kabátku) zpět :-)
» Dokumentace výkresů
[ 2.7.2014 10:38 | autor: Milan ferdián | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Dobrý den,je možné od Vás dostat nezmenšené výkresy?

S pozdravem Milan Ferdián
» Pochvala
[ 19.5.2014 21:33 | autor: Petr | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Dobrý den,

máte naprosto skvělé stránky. Jelikož jsem mladší generace (ročník 1991), tak si trať pamatuju jen z vyprávění prarodičů. Jednoho dne mi to nedalo a vyrazili jsme s kamarádem po jejích stopách. Z Vašich stránek jsem čerpal mnoho informací a i díky nim se nám podařilo na kole projet z Trhového Štěpánova až k přehradě. Chci se zároveň zeptat, jestli se bude opět konat pochod. Za skvělé stránky i odpověď předem děkuji.

Petr
» Od Dolních Kralovic
[ 26.12.2012 21:31 | autor: Tomáš Baumruk | zobrazit vlákno | odpovědět ]
až po pivovar u bývalé zastávky Sedmpány,to vše obsahuje dnešní moje aktuální fotogalerie z podzimního sychravého a mlhavého pochodu po zaniklé trati.Jako třešnička na dortu přidáno několik snímků z kostela v Borovsku a ze židovského hřbitova v Trhovém Štěpánově.Nikdo ničím nepřispěl,a tak musím zase já,takže pro všechny ty,co nemohli,zaspali, nechtělo se jim,nebo se jen tak lekli počasí,pár následujících fotek.
Kdykoli přijdu do těchto končin,tak velmi lituji,že mohu po trati dnes již pouze jít a nikoli jet,a přitom tenkrát stačilo tak málo.
Zkrátit o něco trať a koncové nádraží z údolí v Dolních Kralovicích posunout pouze kousek zpět na kopec mezi zastávku Borovsko a obec Bernartice.Celá zbylá trať by byla nadále v provozu a odpadla by i určitě náročná rekultivace krajiny.
Proč se tak nestalo,to mi tedy hlava nebere.
Možná se kdysi někdo zalekl vykolejení M 131 poblíž Keblovského viaduktu a spojil si to s možnými průsaky ve spojitosti s pitnou vodou,takové věci se ale zásadně neopakují a co teprve vedlejší most na D1.
Za povšimnutí u těchto fotografií určitě stojí výrazně se ztrácející násep trati,směřující pod hladinu jezera,i z leteckých záběrů aktuální fotomapy je to hodně patrné. Jeho rozpad bude v dalších letech zřejmě pokračovat.
Stál jsem v těchto místech,kde se trať ztrácí pod hladinou,poprvé.Možná i pod tlakem sychrava a zrovna špatného počasí jsem se nemohl zbavit pocitu,že tady někdo udělal něco špatně.

Odkaz:

http://uloz.to/xBMNY7X/od-dolnich-kralovic-zip
» RE: Hanebná úroveň fotografií
[ 27.8.2012 20:15 | autor: Admin ® | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Jedná se především o hlavně fotogalerii. Na stránkách samotných se vyšší rozlišení než 540px horizontálně nedá použít. CMS, ve kterém stránky běží, má takto pevně nastavený hlavní textový sloupec. Větší fotografie by "přetékaly" a rozhazovaly stránku. Ale ty fotogalerie; zde jsou fotografie skutečně mírně neostré. Příčina je jednoduchá: Fotogalerie jest moderní, dokonce s vestavěným flashovým projektorem, ale server na kterém vše běží, postrádá jednu z knihoven, která je nutná nejen k doostření, ale též k promítání videa, které pro tento nedostatek musí být jinde na stránce. Fotogalerie mne na toto ostatně upozorňuje pokaždé, jakmile otevřu stránku administrátora galerie. Knihovnu bych sice možná někde stáhl, ale nejsem majitelem serveru, ten vlastní velká hostitelská společnost. Pochopitelně nemohu zasahovat do konfigurace jejich serverů. Ale možná bych se s nimi mohl domluvit. Menlo Park Gallery je velmi rozšířená a používaná galerie, i profesionály. Pokud má vše co potřebuje k chodu, je úžasná.
Pak odchodem do penze jsem se musel rozloučit se služební zrcadlovkou Nikon. Zbyl mi sice můj stařičký kompakt Canon. Nefotí špatně, ale zrcadlovka to není. Navíc, pokud budete třeba psát knihu o této lokálce, tak Vám fotografie v původním rozlišení, jak vypadly z aparátu, rád poskytnu. Kopie plánů stanic /včetně originálních modráků/ mám dokonce v rozlišení 6500 x 2500px, ale jejich publikaci v tomto rozlišení musí dovolit majitel. To jistě chápete. Každopádně díky za připomínku.
» Hanebná úroveň fotografií
[ 22.8.2012 10:41 | autor: Vladimir Sudek | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Je chvályhodné, že se věnujete historii o starých lokomotivách a tratích, je však neodpustitelné, že nedbáte na odpovídající technickou kvalitu fotografií (rozumějte - jejich velikost a rozlišení).
|<   << 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >> ] >>   >|

Pokec»cZip - ver. 0.5 beta

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server

Tato webová diskusní sekce byla vytvořena prostřednictvím phpRS - přesněji částí jádra tohoto redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.