Tak se opět víc jak týden nejezdilo...

Příčina je prostá a jednoduchá; výluka celé trati od Benešova až po Trhový Štěpánov...

Byla to výluka se vším všudy, tedy i s náhradní autobusovou dopravou. Trvala od 2.10. do 11.10.2012. Na své si přišli i řidiči, byl totiž asi čtyři dny uzavřen chráněný přejezd na Blanické ulici /ten složitý, dvojkolejný, s mnoha závorami/. Auta musela hned při vjezdu do města od Tábora a Mladé Vožice, najet na objiížďku do Navrátilovy ulice. V opačném směru se jezdilo Lidickou a Navrátilovou zpět na Blanickou a pak už z města ven. Téměř víc jak kilometr objízdné trasy.
Na programu, mimo drobných oprav na celé trati byla celková rekonstrukce štěpánovského zhlaví s kompletní výmenou výhybek a části svršku tamtéž /včetně štěrkového lože/, zrušení a vytrhání již nepoužívané vlečky k bývalé skládce dřeva v Lidické ulici, rekonstrukce výměny č. 13 na benešovském zhlaví a v neposlední řadě pak vyrovnání a podbití všech staničních kolejí na vlašimském nádraží. Došlo i na ten výše zmíněný přejezd v Blanické ulici, kde se opravovaly kabelové a odvodňovací kanály. Pravda, na výluku možno sice nadávat, to ano. Ale na druhou stranu, byl by to daleko větší malér, kdyby se nic neopravovalo, to jistě pochopíte.

Fotogalerie:
Jsou z této výluky rovnou dvě. První /30 obrázků/ celou akci zobrazuje jaksi globálně, tu si můžete otevřít zde>>
Druhá /23 obrázků/ zobrazuje sváření kolejí u výměny č. 13. Protože se svářelo termitem v keramické formě, jak jest zvykem, byla to docela zajímavá podívaná. Na tuto operaci možno popatřit zde>>
 

ZAVŘÍT